Jaro se konečně probudilo!

Jaro se konečně probudilo!

Anotace: Jedná se spíš o pokus o líčení jara. Prosím o hodnocení.

Velká bílá peřina už roztála pod náporem slunečních paprsků a ze sněhového pytle už se nesypou vločky. Jaro se konečně probudilo!
Na zemi se zase zelení tráva. Květiny se sice první zdráhají otevřít svá poupata a jako každý rok se vymlouvají na nedostatek tepla a slunce, ale nakonec přece jenom rozkvetou v dokonalo hříčky přírody. Na louce společně vytváří impozantní paletu barev, poněvadž každá z nich je jiná, svým způsobem nenahraditelná a má své vlastní kouzlo.
Rtuť teploměru neustále stoupá. Sluníčko se opravdu činí. Každý den otevírá očka dřív a dřív, jako by se mu ten pohled na tu zelenou nádheru hned pod ním velice líbil.
Zvířata se pozvolna probouzí ze zimního spánku. Včely se opět chpopily své práce, poletují z jedné strany louky na druhou a opylují květy.
Malí brouci neohrabaně kráčí po zemi, kličkují mezi obrovitými stonky rostlin a snaží se přelézat všechny překážky, na které narazí; dokonce i ty, které by mohli klidně obejít.
Stromy už dávno svlékly přiléhavé sněhové pláště a nyní si v jejich korunách staví ptáci hnízda a vesele si při tom prozpěvují svou oblíbenou melodii, jako by jim sám Bůh pozlatil hrdla.
Dokonce i člověk čerpá energii z přírody a naplněný přílivem energie se vrhá do práce.
Konečně nastalo období, na které se všichni tak těšili.
Autor Peprmintka, 27.01.2008
Přečteno 754x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Dnes je březen 2010 a pořekadlo "Za kamna vlezem" sedí víc než jindy. Tvá úvaha se mi líbí a už se těším až to bude letos pravda :o)

09.03.2010 12:09:00 | Eči

Peprmitko... také já jsem brouzdala jarem, bylo to o trochu později: viz eSeznam.cz.-Jířa, jsi rovněž poeticky naladěná a pozitivně naložená.Tak hodně zdaru v dalších touláních se tím co tě těší a zabolí-li přeletí jako mrak do ztracena.Jířička

21.05.2008 20:31:00 | jiřička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí