Stop zastavování!

Stop zastavování!

Anotace: v roli krtka... jemně satirické a snad i humorné...

Když jsem tak dneska jela autobusem a viděla podél cesty krtince, donutilo mě to přemýšlet...
vžila jsem se do role krtka, malého slepého zvířátka, které nechce nic víc, než si sem tam udělat hromádku a juknout se na nás lidičky. docela mě nazlobila představa, že se budu chtít vyhrabat, pokochat se světlem a najednou... bum!!! narazím hlavou do asfaltky či domu! chvíli jsem se vzpamátovávala z tohoto otřesu i ve skutečnosti.
došla jsem k závěru, že chudáci krtci a krtice to nemají vůbec lehké a já být jimi, už dávno bych začala podrývat baráky, aby si to ty přerosté hloupé opice uvědomily...
Autor angelicek, 04.12.2008
Přečteno 483x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Asi nebydlíš v rodinném domě, jinak by tě tahle uvaha nikdy nenapadla..v žádném případě to nemyslím ve zlém nebo něco proti tvým oblíbeným krtkům. Ale představ si můj případ...krásný rodinný dům s velikou upravednou zahradou...ráno se vzbudíš a zjistšíš že z anglického trávníků ti vyrostlo 15-20 krtinců (což je běžné).
Já osobně se tedy raději dívám na krásný trávník obklopený zdravími rostlinami a pěknou přírodu než na plantáž porytou krtky. Přitom na každé straně od našeho domu je spoustu polí, krtek si ale oblíbil zahradu těch velkích opic jak si uvedla.

05.01.2009 14:11:00 | P.W.N.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí