Životní Prostředí 2.díl

Životní Prostředí 2.díl

Anotace: Jelikož 1.díl nebyl sice tak moc oblíbený tak se pokusím napsat ten druhý o hodně lépe.

Životní Prostředí

Nejhorší životní prostředí je v Číně.Podle vědců Čína pohlcuje až 5% slunečního záření což vede ke globálnímu stmívání.Opravdu.

Dalším velkým znečišťovalem je Indie a Rusko a na třetí místo se řadí USA.A za USA Japonsko.Indie a Čína tvoří jednu třetinu populace na Zemi(logicky největší znečišťovatelé na Zemi).

Rusko-kdyby neznečišťovalo životní prostředí ...Rusko je ,,veleobr,, a těží mnoho surovuin například hnědé a černé uhlí pokud se těží tyto suroviny tak je krajina a ekosystém zdevastovaný a už nikdy se nevrátí do původního stavu.

Taky by se měl nad sebou zamyslet člověk jestli zde chce více umělých ekosystémů(tj. město) anebo jestli zde chceme přírodní ekosystémy jako jsou například jezera,řeky,sopky atd.

K přírodě bychom se měli chovat lépe poněvadž by měla a musí být zachována v lepším stavu pro další a další generace,které tu budou po nás.Pokud přírodu nebudeme ochraňovat může se stát, např.: že Amazonský prales bude do roku 2060 vykácen. Co bude pak? Lidstvo pomalu bude ubývat poněvadž bude nedostatek kyslíku na Zemi.
Autor Alexandr Dmitrij Kromnikov, 19.02.2009
Přečteno 688x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jen bych dodal - někde jsem slyšel, že se v Číně otevírá každý týden nová uhelná elektrárna. Žijeme ve světě, kde budou za chvíli už jen sídliště, satelitní velkoměsta, obrovský průmyslový komplexy a vytěžený pouště. Samozřejmě fragmentace krajiny dálnicemi, obchvaty a jinými bariérami bude již tak pokročilá, že zde vyhyne velká spousta života jen kvůli nedostatku životního prostoru a nemožnosti migrovat za jinými jedinci vlastního druhu = genetická eroze.

17.02.2012 14:40:34 | el sereno

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí