Ztělesnění toho co by asi ženy měly chtít

Ztělesnění toho co by asi ženy měly chtít

Anotace: ...

V jednom z předchozích textů, jsem uváděl to, co dle nejnovějších poznatků australských vědců - ženy na mužích dobře nesnášejí, a co já sám, v posledních měsících splňuji z více než devadesáti procent.

Zejména tedy protřelejší ženy...

Přidám ještě jeden (pro kdysi něžnější pohlaví), klíčový parametr toho, co by neměl muž zanedbávat.

Tím je udržitelný, avšak soustavný rozvoj kariéry, který je jasně vymezen a umožní do budoucna neustále vyšší a vyšší finanční příjem i prestiž.

Tak ani toto, žel, nesplňuji.


Dámy, nebojím se to přiznat, ano - jsem bohém, nemající peníze, i když se zkušenostmi ze středního managementu hned z několika oborů - průmyslové výroby, divadla, byznysu…

Mohl bych být, i přesto přese všechno, pro některé z vás, přeci jen žádoucím?

Přes současnou nedobrou výchozí situaci, mi v nedávné minulosti, dosud nikdy nechyběla houževnatost.


A nadto mi do mozkových závitů zasévá naději na znovu uspění i krátký výčet kvalit, které by měly být u muže hodnoceny především.

Článek psala erudovaná žena, vztahová koučka, anebo k němu možná připojila jen svou podobenku, ovšem hned celé figury s kulisami reprezentativní, historické části Prahy.

Kvůli zachování autorského práva, budu tedy jen parafrázovat její bezesporu unikátní pohled na muže.

Přitažlivý vzhled může muž po určitou dobu mít, ale je možno empirickým pozorování doložit, že o vzhled drtivá většina mužů přichází.

Ba co víc, mění se doslova k nepoznání.

Za naprostý top lze označit situaci, kdy ani on stojící před zrcadlem - nepoznává toho, který na něj pohlíží z exkluzivně vyleštěná plochy

Ani balík peněz nutně nemusí být trvale spjatý s daným mužem po celou dobu jeho života.

Jak praví klasik, jednou jsi dole, jednou …


Co by ale měly dívky hledat u pravého muže?

Rozhodně osobnost, která sestává z konverzačního umu, charismatu, to jakým způsobem dokáže vysvětlovat, interpretovat to, co se mu v životě právě děje.

Takový muž, pokud je navíc orientovaný na všeobecný přehled, nezdráhá se učit novým věcem, ach ano, právě takový by měl byt žádaným artiklem, tedy horkým zbožím.

Mělo by být v hledáčku žen, v zoomu to, má-li muž sdostatek témat k hovoru.

V protikladu s poznatky australských vědců, v němž jsem doslova exemplárním příkladem neúspěchu, i lůzra, tak v definici atraktivního muže jedné vztahové koučky obstojím, troufám si říct minimálně na chvalitebnou.

Jen mě zneklidňuje to, že žena, která zpochybňuje význam peněz a příjemného zevnějšku u muže jako dominantního faktoru při výběru partnera pro život, je sama vysokou pohlednou blondýnou s dost pravděpodobně - nepůvodními, velkými plody na hrudi, jejíž předloktí pravé ruky zdobí kabelka s iniciálami LV.

Co dodat?
Autor kudlankaW, 05.07.2021
Přečteno 327x
Tipy 10
Poslední tipující: Amonasr, Iva Husárková, Marten, mkinka, Krahujec
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mozek je sexy...

no, jistěže muž nemusí být milionář, ale vlastní-li mozek, má alespoň na jídlo a střechu nad hlavou... :)

já vlastně nevím co je to za litánie ??? a jestli to myslíš vážně...

07.07.2021 09:40:57 | Sonnador

Ještěže jsem nečetl jen první větu.
Podobně totiž svého času hovořila Petra Paroubková, když se snažila hájit tuctový a oplácaný zjev politika, právě
Sexy mozkem!
No nic

Dík že jsi zde byla, je mi potěšením

07.07.2021 15:13:41 | kudlankaW

Myslím - tedy jsem…
Děkuji za Tvůj pohled na záležitost “ přirozeného výběru partnera”

Vážím si Tvého úsudku…

Propadal jsem beznaději, poté, co jsem zaznamenal průzkum australských vědců, kteří jako důvod neatraktivity mužů uvádějí lenost, nízký zůstatek na účtě, nedostatek sebeúcty a jiné

07.07.2021 15:10:35 | kudlankaW

tak ten můj koment je dost popovrchní pravda...
ale s tím sexy mozkem za tim si stojím:D

mám tedy osobně dojem, že australští vědci začínají dohánět americké vědce:D člověk je nesmí brát vůbec vážně...

07.07.2021 16:49:54 | Sonnador

Získáváš si mé sympatie!

07.07.2021 17:03:26 | kudlankaW

Jsem okouzleny i udiveny.
To vsechno je mozne ?

Asi ano.

Predstavila se nam tez jedna supervizni
koucka. Tak takhle se to ma?
Uz vim, proc jsou na me stiznosti na sekretariatu.

Ja jsem dosud vychazel z toho, ze
zbabele zeny maji doma VETSINOU
I zbabele muze. Jsou si denne na ocich
a doma jim rostou deti, tudiz nic
jineho si ve svych funkcich nedovedou
predstavit.

Ono je to jinak.

Mej se.

05.07.2021 17:59:55 | ttragelaf

Měj se ahoj

05.07.2021 23:04:52 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí