Vampýrská Akademie

Vampýrská Akademie

Anotace: Prosím...

Moc vás prosím...rozhoduje se zda bude 2. díl a čím víc bude lajků, tím větší šance je, že bude...
Prosím, lajkujte a pište komentáře
https://www.facebook.com/OfficialVampireAcademyMovie?fref=ts
Je to sci-fi o vampýrech. Jak o zlých, tak i hodných. Já, jako fanoušek deseti knih(píše je jedenáctá, a dokonce i dvanáctá), podle kterých byl první díl natočený, bych chtěla i druhý. Celá původní série má 6 knih. Příběh je psán z pohledu Rose, v první osobě. Autorka začala psát také spin-off verzi Pokrevní pouta, která má mít taktéž 6 knih. V originále prozatím vyšly čtyři díly, v České republice také čtyři. Pátý díl vyjde v angličtině 29. 6. 2014, v češtině v listopadu 2014. Poslední díl vyjde v angličtině v únoru roku 2015.
Vampýrská akademie (anglicky Vampire Academy) je série 6 knih americké autorky Richelle Meadové.
Neboť neumím žádnou úvahu, přečtěte si alespoň, o čem to je, i když to nenní z mojí hlavy.
Příběh vypráví o dhampýrce Rosemarie "Rose" Hathawayové, která je strážkyní a nejlepší kamarádkou morojské princezny Vasilisy "Lissy" Dragomirové. Obě studují na akademii Svatého Vladimíra. Zde se Rose učí jak se vypořádat s nemrtvými Strigoji, kteří usilují o život hlavně Morojům. S tím jí pomáhá strážce Dimitrij Belikov. Oba postupně zjišťují, že mezi nimi je trochu jiný vztah než učitel/žák. Jenže oba se mají stát Lissinými strážci...

A první díl, který se už natočil: VAMPÝRSKÁ AKADEMIE : Dhampýrka Rose a její kamarádka morojská princezna Lissa byly nuceny uprchnout z akademie Svatého Vladimíra, ale po 2 letech byly nalezeny strážci a odvedeny zpět. Rose musí za trest veškerý svůj volný čas věnovat tréninku, aby dohnala vše, co zameškala. Jejím učitelem je jeden ze strážců, kteří je našli - Dimitrij Belikov. Po nějaké době se začne Rose s Dimitrijem sbližovat, ale svým citům se oba brání. Nejenže je Dimitrij jejím učitelem, ale je i o 7 let starší a hlavně se má společně s Rose stát Lissiným strážcem. Morojové mají vždy přednost, a tak na lásku nezbývá žádný prostor.
Před dvěma lety se stala ošklivá nehoda, při které zemřela Lissina rodina a ona se tak stala poslední žijící členkou rodiny Dragomirů. Při této nehodě zemřela i Rose, ale Lissa jí oživila svojí magií, které se říká éter. Díky tomu také získávají své pouto (Rose je stínem políbená), kdy Rose dokáže vycítit, kde Lissa je a dokonce se i "dostat Lisse do hlavy". Díky tomu se z ní stala ideální strážkyně pro Lissu. Moc éteru je velká, ale dokáže ho ovládat jen pár lidí a někteří by mohli chtít jeho moc i zneužít.
Na škole se začínají dít podivné věci a jejich terčem je Lissa. Bude Rose schopná ji včas zachránit? A kdo stojí za těmito událostmi?

A druhý díl, který bude jen možná: MRAZIVÝ POLIBEK: Rose a Lissa se ještě pořádně nevzpamatovaly ze setkání s Viktorem Daškovem a už se množí útoky Strigojů na královské rodiny Morojů. Přestává být bezpečno i ve škole a tak se vedení školy rozhodne, že na Vánoce se všichni přesunou do luxusního horského střediska.
Lissa začala chodit s Christianem Ozerou. Christian patří mezi královské, ale jeho rodina upadla v nemilost, když se jeho rodiče stali dobrovolně Strigoji. Tehdy ho chtěli také přeměnit na Strigoje, ale zachránila ho jeho teta Taša. Ta se teď objevuje na akademii a je dokonce starou známou Dimitrije. Nabízí mu, aby se stal jejím strážcem a že by spolu mohli mít i nějaký bližší vztah. Rose pochopitelně začne žárlit, ale uvědomuje si své priority (Lissu) a začíná se scházet se svým kamarádem Masonem Ashfordem, taktéž dhampýrem.
Strážci se dovídají, že v nedelakém městě se nachází Strigojové, kteří nejspíš mají na svědomí masakry královských rodin a hned tři studenti se vydávají na lov - Mason, jeho kamarád dhampýr Eddie Castile a morojka Mia Rinaldiová, které zabili Strigojové matku. Když se to Rose dozví, okamžitě se vydává společně s Christianem kamarádům na pomoc. Jenže všichni se ocitají uvěznění ve Strigojském sídle a jde jim o život...

Opravdu vás všechny moc prosím...je to můj 2. nejoblíbenější film...
Kdybyste se chtěli podívat... http://www.uloz.to/xhM18SKw/vampyrska-akademie-avi
Ještě jednou vám všem děkuji :) :)
Autor Barruška, 17.07.2014
Přečteno 1248x
Tipy 3
Poslední tipující: Gabriela Green, Aiury
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí