Ještě pořád se divím

Ještě pořád se divím

Anotace: Vážně se ještě pořád divím...

Přečetla jsem si tady pár úvah, většinou od hodně mladých lidiček a musím se přiznat, že já se taky pořád divím. Proč je to tak, jak to je?
člověk celý život hledá blízké lidi, přátelství, někoho, s kým by si měl co říct. Přiznám se, že taky ještě pořád hledám.A nacházím? Nacházím muže, pro které mluvit a poznávat se je jenom zbytečná ztráta času. Pro které je láska zbytečná ztráta času. Nabídnou sex a diví se, když jsou odmítnuti. Nechápou, že život není o tom si užít, ale o tom prožít. Co mohu prožít s člověkem, kterého neznám, který nezná mě? Neměla by láska být výsledkem poznání? Neměl by sex být vyvrcholením lásky, odevzdáním a přijímáním navzájem?
Možná naivně ještě pořád věřím, že spousta lidí přemýšlí jinak.
Autor jednazesta, 09.03.2008
Přečteno 1176x
Tipy 6
Poslední tipující: mada000, klaki, pufulka, Psychodepka, WAYWARD
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To, co tady předkládáš je ideál - láska jako vyvrcholení vzájemného vztahu dvou lidí. Jenže v životě je to často tak, že mnoho lidí si musí projít "užívacím" obdobím, kdy jim jde jen o zážitek a podstatě anonymního sexuálního spojení než dospějí natolik, že pochopí o čem to je a dasáhnou onoho ideálu - dostanou se do období "prožívacího". Někteří lidé na to přijdou hned, někteří později a mnoho lidí vůbec. Takže bych některé lidi v "užívacím" období nesoudila, prostě ještě nechápou...
N.B.

01.11.2008 16:33:00 | Narcysa Buttonová

Dostali jsme od přírody hračky,tak si hrajem,někdo víc,někdo míń,někdo hře úplně propadne a nevidí že si můžou hrát i dva.Sex pro sex je forma sobectví a láska? Co je to láska? Není to taky jen uspokojování citových,tělesných a emocionálních potřeb? Dáváme aby jsme dostali,bez tohoto obchodu,který se nazývá láskou by žádné vztahy nebyly.Člověk hledá štěstí v druhém člověku,ale štěstí bez trápení nemůže existovat,obojí jsou součástí jedné dysfunkčnosti.A další věc je,že málokdo tuší že existuje ještě něco,co je mnohem víc než štěstí..

17.05.2008 14:04:00 | Weylin

souhlasím s tebou... líbí se mi, co říká o lásce bible. jako jednu z jejích vlastností uvádí trpělivost. se sexem by se mělo čekat, až k tomu vztah opravdu dospěje - předčasně utržené ovoce bývá kyselé

08.05.2008 19:14:00 | daissy

ač se to nezdá a já jako kluk má upe stejný názor. naštěstí jsem někoho takového, který přemýšlí taky potkal. poznáváme se a je nám fajn.

26.03.2008 14:33:00 | degeneg

Naprosto souhlasím s touhle úvahou.Taky jsem jedna z mála,kdo ještě věří a doufá že jednou najde někoho s kým si budu mít co říct,budeme se navzájem ctít a milování bude zpečetěním naší lásky...

20.03.2008 21:30:00 | rockprincess

Také jsem jedna z dívek která věří že sex by měl být vyvrcholením vztahu, měl by být ve chvíli kdy oba dva znají tělo toho druhého a ví co jim dělá dobře. Spoustu svých kamarádů nechápu, užít si a pápá. Jak můžou takhle myslet? Nemají pochopení pro lásku, něžnost a romantiku.

19.03.2008 16:45:00 | Liquid vamp

Taky pořád doufám...a doufám, že to není naivní a že v tom nejsem sama. Tady poznávám, že ne. A jsem ráda:-)

16.03.2008 19:45:00 | xavian

Jsem jedna z těch v které věříš... a narovinu, občas si připadám jak méněcemá a taky z jinýho světa..doby.

15.03.2008 13:30:00 | pohodářka

Chyba-spousta lidí né,ale pár.

09.03.2008 22:16:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí