Krásnou ženskou usmívati se viděti - krásný den míti...

Krásnou ženskou usmívati se viděti - krásný den míti...

Anotace: Možná to znáte taky. Jsou rána, kdy je nám jasné, že den bude fajn. Budeme mít v sobě dost síly porvat se s ním a když se náhodou objeví nějaká ta ,,jobovka“, úspěšně jí zmáknem. Respektive, možná že nezmáknem, ale prostě si z toho nebudeme rvát žíly.

Takové dny já poznám.

Od rána totiž potkávám samé pěkné ženské. Asi blbost řeknete si.

Možná.

Někdo se bojí černejch koček, někdo jeptišek. Já se bojím rán, kdy ne a ne potkat hezkou, usměvavou holku.

Úplně nejlepší je, když ta pěkná holka (žena) co jde proti vám (mně) koukne a sjede mně pohledem od očí až po špičky bot.

Prima, stojím jí za pohled trvající tři – čtyři vteřiny.

Bod pro mě.

A kdy je bonus?

Když si letmým pohybem, který si snad ani neuvědomuje upraví ten pramen vlasů který jí spadl neposlušně do čela a který měl zůstat za ouškem.

A nebo když dlaně vyrovnají neexistující ,,fald“ na sukni, či srovnají límeček, který to vůbec nepotřeboval.

Je to instinktivní jednání a jeho cílem je být v očích toho druhého, náhodného kolemjdoucího ( mě) dokonalá.

Taková rána miluju a dny jejichž jsou startem většinou stojí za to.

Některá rána jsou jiná…

Pěkná holka v nedohlednu, všude jen samý kyselý a zachmuřený ksichty, který nerad vidím v kteroukoliv denní dobu. V tramvaji smrad. Špinavej bezdomovec kam se člověk podívá.

Načuřenej chlap, co si myslí, že když do mě úplně zbytečně v metru tlačí lokty, bude mu líp na duši a dokáže mně (sám sobě), že je borec.

Chudák neví, že kdybych chtěl, dokázal bych mu ty jeho sádlem obrostlý ploutve utrhnout a umlátit ho s nima.

Jenže já nechci. Proč taky?

Nemusím si nic dokazovat a tak se odklidím dva kroky stranou a najednou jsem vedle paničky neurčitého věku, ale určitého duševního rozpoložení. Madam řve do mobilu jako protržená na svýho muže, že je idiot a že neumí zařídit ani tak jednoduchou věc jako je…

Ani si v tom svém záchvatu ranní hysterie neuvědomila, že metro už vyjelo ze stanice, signál už je v trapu a ten chudák co si jí kdysi vzal, už má od ní na rozdíl od nás co stojíme okolo pokoj.

Hmm, tak v takové ráno vím, že ten den bude stát ,,za to“.

A víte co bylo fajn na dnešním ránu?

Potkal jsem jich hodně.

Byly voňavé a krásné.

Letmými doteky a zbytečnými úpravami, snažily se být ještě krásnějšími.

Tak to je fajn!

Je pondělí a vypadá to na fajn den…
Autor Bucharovic, 02.03.2009
Přečteno 696x
Tipy 2
Poslední tipující: sioned, hanele m.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj Sionet - jo, asi je to hra. Zjistil jsem ale (i sám na sobě :-)) ), že i já, když zjistím, že na mě nějaká hezká holčina kouká, že mám tendenci zatáhnout břicho ( zatím ho moc naštěstí nemám :-)) ), narovnat ramena a dámy pozor - ruka cuká, aby zkontrolovala, jestli je správně zapnutý poklopec. To nemyslím, jako sprosťárnu, ale fakt to tak většina chlapů má - ověřeno debatami. Není nic horšího, než se křenit na krásnou holku a mít přitom špatně zapnutý zip... :-(( Je to hra a krásná, škoda, že člověk stárne a za chvíli se na mě budou culit jen ,,holky" od 60 - ti vejš :-)))

02.03.2009 21:30:00 | Bucharovic

Možná je to celé víc v tobě samém, než si myslíš.
Pokud jsi pozitivně naladěný, chceš potkávat pěkné ženské, co se na tebe usmějí. Každá, které si takhle všimneš, vycítí tvůj zájem a bude chtít udělat dojem, možná už jen to, žes jí ty zaujal ji trochu změní, vytrhne ze starostí, nudy atd., i jí to trochu vyvede z konceptu, znejistí a tobě ta změna polichotí...
Je to hra, viď?:-)

02.03.2009 17:36:00 | sioned

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí