sex bez lásky?

sex bez lásky?

Anotace: věci se mění a my s nimi...

Jedno z častých témat mnoha lidí... nesmrtelné fráze, nedotknutelné city, vyjímečnost každého jedince, nezapomenutelné příběhy. To vše nás vždy naladí do té zvláštně úžasné atmosféry, ve které si my lidé připadáme tak na výši- vyjímeční. Mluvíme o lásce jako o hlubokém citu, jehož vrcholem a smyslem je splynutí dvou dokonale rozumějících si duší a těl. Mluvíme o sexu jako o vrcholném aktu lásky... Ale málokdy zmiňujeme tento akt bez jakýchkoliv citů lásku připomínajících.
Ještě donedávna bych zde hovořila zcela o jiných věcech a zcela odlišným způsobem. Před pár lety jsem znala tento svět jen v kontextu lásky a vrcholem fyzické přitažlivosti pro mě bylo ne zcela vydařené první milování s prvním chlapcem mého života. Tímto osudným dnem jsem počala zastávat názor, že nevydařenost tohoto aktu byla zapříčiněna nepříliš silným citem k onomu chlapci. Ale jak už to tak v některých životech chodí, poštěstilo se mi potkat opravdovou lásku, o které se zmiňují všechny ty knihy a teenagerovské časopisy. Byla tak opravdová a čirá, že do té doby krutá černobílá realita zbarvila se mi během jednoho okamžiku do té nejbarevnější duhy z pohádek. Rozdíl byl cítit již s první nocí, kterou jsme strávili ve společném obětí. Avšak ten rok štěstí přeci jen pominul a mé čím dál víc chtivější tělo a duše hledali stále více lásky a citu, ať už v podobě abstraktní či hmotné.
Jednoho krásného léta setkaly se u břehu řeky desítky náhod a má tvrdohlavost se rozhodla zdolati rekord ve vypití velkého množství tvrdého alkoholu, jenž zkončil čirou náhodou překvapivě, leč zajímavě. Rekord překonán nebyl, jen tak podotýkám, avšak na své si přišla má tělesná chtivost a to za pomoci jednoho udatného Pražana, který se jakoby ze tmy zjevil se svým božským tělem a tváří uprostřed noci na břehu řeku. Nebudu líčit detaily té třpytící se oblohy a vysoké trávy, ale s jistotou mohu říci, že jsem neměla šanci ani čas poznat onoho muže blíže a zjistit, zdali by mé city k němu byly alespoň podobné těm "zamilovávacím". Musím však také konstatovat, že z dosavadních zážitků podobného ražení byl tento prozatím vrcholným. Měsíce plynuly a já si začala uvědomovat že mé původní přesvědčování ostatních o tom , že "bez lásky je to jaxy na nic" bylo poněkud předčasné.. A potom přišlo to osudné.. poznala jsem dalšího muže, který ovlivnil můj život. Téměř nic jsem k němu opravdu necítila, jen ta fyzická přitažlivost byla jaxy silnější než u ostatních, a tak to dopadlo jak to dopadlo... Několik úžasně strávených nocí je za mnou, ale chyba lávky... Z mého původního plánu- prostě si užít- začalo pomalu ale jistě ustupovat. S čím dál tím více narůstajícím fyzickým štěstím, začala kolabovat i má psychická neoblomnost a v mé hlavě se zrodily jakési původně neznámé city. Vždy, když jsem se zamilovala, netrvalo to déle než pár vteřin...mé veškeré lásky byly typu-na první pohled- ano ,je to zvláštní, ale opravdu byly... a i dokonce některé vyšly)) Ale tentokrát je to jiné. Začínám se bát toho, že skrze úžasný sex se ve mě probudila láska, kterou ale necítím jen v okamžicích strávených v posteli, ale když spolu jdeme nakupovat, jedeme na výlet, nebo se bavíme o politice...
Jsem z toho zmatená, protože by mě v životě nenapadlo že se lásce člověk může naučit... a ještě k tomu sexem!
Autor Cleo_.patra, 25.12.2006
Přečteno 1510x
Tipy 3
Poslední tipující: PPetrushka, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ahoj,
před čtyřmi lety jsem ti tento text okomentovala jako Karlička a dnes jsem tu jako LosCarlitos.
Každopádně.. dnes mám pocit, že se ztotožňuji s tím, co jsi psala. Člověk se zkrátka v průběhu života vyvíjí a jeho názory s ním. Životní zkušenosti přichází neustále a je na každém z nás, co si z nich vezme.
Nicméně - teď prožívám tu fázi, kdy jde o fyzický vztah. Ale našlapuju opatrně, protože bych nerada spadla do něčeho, o co ten druhý nestojí.

20.04.2013 23:13:48 | LosCarlitos

:) těší mě taková reakce po tak dlouhé době, je super vidět ten překvapivý vývoj. Ale neboj se nic, ono těch fází bude asi ještě víc.. Příběh, o kterém sem psala, už se mi v paměti skoro vytrácí. je to přeci jen 8 let a přišel krásný vážnější vztah, který po pár letech vystřídal jiný, snad ještě lepší.. Jestli to takhle půjde dál, mám se určitě na co těšit :) Ale ikdyž stále ještě patřím do generace 20-30, už teď se sex v žebříčku životních hodnot hluboce propadá...

05.03.2014 13:31:02 | Cleo_.patra

Neříkám, že s tebou souhlasím, ale bylo to zajímavé čtení.
Láska je zvláštní a může vzniknout všelijak.

03.04.2010 13:20:00 | PPetrushka

Stalo se tobě. Četlo se to hezky!
Avšak já.. u mě pořád platí, že vrcholem lásky s mou drahou polovičkou byl sex! Můj první...
Možná, že to s tím taky nějak souvisí.. ta první sexuální zkušenost - myslím s tím, jak to člověk pak bere.
Ale pěkný, vážně!

18.02.2009 11:50:00 | Karlička

Stalo se mi přesně to samé. Skrze sex jsem začala milovat. zní to strašně, ale je to tak. Život je plný paradoxů.

11.01.2009 14:36:00 | PoeziGirl

Moc pěkná úvaha, trochu netradiční, ale tím vydařenější :)

12.11.2008 16:30:00 | *small devil*

Paráda!! Lidi začínají opouštět stereotypy a přitom nedělají nic, co by bylo proti jejich vůli. To je super... Ta úvaha se mi opravdu líbí. Ale ještě kdyby to bylo bez toho alkoholu. Na něj se totiž nakonec vše svede, chybí-li argumenty:)

13.03.2007 14:52:00 | Metcheque

Zajímavá úvaha..

03.01.2007 21:56:00 | Wohnoutice

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí