Jak je to mezi mužem a ženou nejen v létě?

Jak je to mezi mužem a ženou nejen v létě?

Anotace: ...moudra zkušených lidí i závěr jednoho průzkumu

K doprovodným jevům léta patří i to, že lidé využívají horka k výběru placeného volna.

Doba okolo prázdnin je velmi dlouho považována za tzv. "okurkovou sezónou".
Novináři i pisálci sahají pro nedostatek témat do šuplíků.

Nebudu se pouštět do žádných velkých akcí, ale po vzoru uvolněného chování mnoha tvorů, spíše vděčně přetlumočím několik málo moudrých poznatků na téma vztahu muže a ženy.

K nim dospěli a mě obohatili kupříkladu jedna z mých „kolegyň “ někdejších blogerek známého portálu i ---S (nebudu jmenovat, abych, probůh, nebyl obviňován z PR), ale také chytrá babička z rázovité oblasti či staříček ze Zlínska

POHLED I (zkušenost blogerky a živelné tanečnice bolera, B.T. z roku 2012)


Proč si muži a ženy ve vztahu tak málo rozumí?

Zatímco ženy chtějí s partnerem rozvláčně a dlouho mluvit, muži konverzovat nechtějí.
Zato chtějí hojně a bez řečí souložit!

Poznámka kudlankyW

Bodrý tavič z Ostravy těsně po roce 1990, se měl o vyváženost ve vztahu s novou přítelkyní pokusit vyslovením památné věty:

"Ty posluchej, sundej kalhotky, pokecáme"

Svérázné řešení, že?


POHLED II (vesnická babička z rázovitého kraje)

Na svatbě se nevěsta, dojatě zeptala své babičky, jakou radu by jí mohla dát, aby i ona měla spokojené manželské soužití?

Babička totiž byla tou dobou s dědečkem více než padesát let.

Babička pošeptá nevěstě s lehkým úsměvem:

„To je holka dost jednoduché

– chlap musí mít každý den plný žaludek a prázdný pytel!

To je jediný zaručený recept na spokojené manželství!“

Pozn:
Pravděpodobně si chytrá babička každé ráno dala záležet, aby ještě než půjde podojit kozu, umnými prsty posloužila svému choti...

Inu kdo umí, ten umí...



POHLED III(zjištění odborníků na základě průzkumu na téma sexuality v létě)


Pokud je žena se svým partnerem a náhodně se setkají s kamarádkou ženy, pak si tato daleko více hledí svého partnera, ba má na něj zvýšenou chuť.

Muži v případě léta mají také značnou sexuální apetenci,
avšak chtějí sex provozovat s neznámými ženami daleko častěji, nežli s těmi, s nimiž žijí ve společné domácnosti po zbytek roku.



POHLED IV (staříček ze Zlínska)

Ten s oblibou říkával

„ Pokud budeš orat svým pluhem celý život jenom jedno pole, tak to tě zaručeně unaví, ale hlavně tvou ženu.

Jednoho pluhu je málo pro úrodné pole ženy.

Nemysli si i jiní orají pole tvé ženy, je to tak dané od přírody a je to správné!“
Autor kudlankaW, 12.07.2017
Přečteno 1176x
Tipy 8
Poslední tipující: Šípková Růženka, Iva Husárková, Philogyny1, bogen, adaj
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Martine, ty ses tu rozjel, co jsem pryč... :)

12.07.2017 22:35:16 | Philogyny1

Rozjel jsem se?
Kdepak, pro nedostatek vlastnich uvah jsem jen shrnul cenna moudra jinych zkusenych lidi.
A prave jejich zkusenosti ukazuji jak je zivot rozmanity, muze byt krasny i obohacujici, kdyz pomineme zakony, prudernost, predpisy civilizovane spolecnosti.
Lide jsou zivocichove do znacne miry, ale ne zcela.
Stasten ten, kdo ma chut a udela to co uzna za vhodne, bez zabran, bez vycitek svedomi.... Ach,,,

13.07.2017 05:58:58 | kudlankaW

...lidová moudrost se musí ocenit...;-)

12.07.2017 22:26:31 | bogen

V kazdem pripade.
Jak mi v detstvi rikaval jeden bystry starsi muz:

Co jsou zkusenosti?
To jsou jen chyby, kterych jsme se v zivote dopustili...

A jiny mi rikal:

clovek v zaveru zivota lituje toho, co neudelal, nevykonal.

13.07.2017 06:03:02 | kudlankaW

ono v podstatě dost záleží na výběru... :-)

12.07.2017 21:27:08 | zelená víla

Výběru muže? Vždyt v minulosti se lidi poznavali intimne az po svatbe, takze az posleze dochazelo k rozcarovani nebo zjisteni, ze si nevyhovuji

12.07.2017 21:56:48 | kudlankaW

ano ve výběru partnera... to funguje i dnes... tak jasně, že k tomu může dojít k rozčarování, ale ono je také o tom, že vše chce čas se poznávat i v té intimní hladině, nic není hned... :-)

12.07.2017 22:01:16 | zelená víla

Hm, zajimavy vhled vilo

13.07.2017 06:04:35 | kudlankaW

Řekla bych, že je náročné skákat z jednoho pole do druhého. Ale nejsem oráč,tak nevím.

12.07.2017 21:13:23 | adaj

Ale ten stařeček to myslil i z pohledu ženy, že se o její lůno stará za života více mužů nežli jen jeden...Více i současně, jen to kdysi tajili před sebou

12.07.2017 21:54:01 | kudlankaW

Moc hezky napsané Martine. Škoda, že jsi nepoužil i nějakou svou zkušenost. Dost by mě zajímalo, jak ty to vidíš. Každé napsané moudro má svou pravdu. Doba se určitě zrychlila, takže dřív ženám i mužům stačilo dobré jídlo a vyprázdnit pytel...i když co se dělo ve vznešených síních???kde nebyl člověk opotřebovaný denní robotou...asi zase jiné taškařice...proto mohla vzniknout učebnice sexu...Jde o to, zda člověk musí jen dřít, a pak na vášeň nemá čas nebo zda může považovat spojení muže a ženy (určitou neřest) za něco tak geniálního a neskutečného, že se tomu nic ve světě nevyrovná...Prosím jen mě zase někde neparafrázuj. Já opravdu jen hledám odpovědi na mé otázky...

02.11.2017 12:36:33 | Šípková Růženka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí