Amatérský sexuální institut ČR (odbor manželské stresy)

Amatérský sexuální institut ČR (odbor manželské stresy)

Anotace: 2. pokračování – volně navazuje na článek „Záhada manželských rozvodů vyřešena“

 

 

I když hlavní práce odboru MANŽELSKÉ STRESY se zabývá „Hlavně ve zdraví manželství přežít“, mnoho mých kolegů z institutu už není mezi námi. Přesto naše výsledky zkoumání jsou mimořádné.

Začněme ČELNÍM LALOKEM. Měl by to být nejchytřeji vyplněný prostor mozku, kde dochází k plánování a rozhodování. Tento lalok když selže při výběru partnera(ky), po zbytek života budete s manželským stresem bojovat.

Jaké tedy hormonální látky proti stresu pomáhají?


SEROTONIN – ovlivňuje náladu a paměť. Odtud pochází známá česká fráze „ser na to“. (Toto vulgární slovo se v naší vědecké práci objeví celkem třikrát a nedá se při nejlepší vůli obejít.)
PSILOCIN – je něco jako serotonin. Lidé, kteří si dělají smaženici z lysohlávek, ho znají. Pozor – halucinogen.
DOPAMIN – reguluje vnímání bolesti a pocit štěstí. Když se vám zabije tchýně ve vašem novém drahém autě, zde nastupuje dopamin a vyvažuje bolest a radost současně.
ENDORFIN – reguluje dopamin. Příliš mnoho dopaminu totiž škodí. Docházelo by k nereálnému poblouznění až zblbnutí láskou. Procitnutí bývá většinou kruté.
FENILALANIN – přispívá k pocitu štěstí a je zajímavý tím, že ho najdete v čokoládě (možná).

Určitě důležitých hormonálních látek bude víc, ale náš Amatérský sexuální institut má pouze jeden mikroskop a kolega Jeřábek ho nerad půjčuje.

Další oblast bádání šla zajímavější cestou. Co lidi v manželství a) MRZÍ b) ŠTVE c) SERE. Jak sami poznáváte, tato problematika je rozdělena do tří sociálních vrstev: a) boháči b) střední vrstva c) chudý lid. Můžeme vás ubezpečit, že v tomto případě není dělení namístě. Došli jsme k závěru, že všechny sociální vrstvy sere to samé:


1. nepochopení / 2. málo sexu / 3. hodně sexu / 4. nevěry / 5. tragédie lidské i živelné / 6. mizerné zdraví / 7. mizerné peníze / 8. mizerná práce / 9. mizerná tchýně / 10. tím druhým mizerně vychované vaše děti / 11. bordel doma i v politice… a ještě pár méně podstatných drobností.

Náš institut přeci jen vypracoval univerzální radu, která byla vyzkoušena na mnoha dobrovolnících: když začnete řvát na manželku (manžela) nebo na svoje děti – postavte se čelem před zrcadlo. Buďto dostanete infarkt, nebo se zklidníte.

 

 

Autor Aťan, 27.04.2007
Přečteno 899x
Tipy 7
Poslední tipující: Kyška, hašlerka, Mbonita, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

mám řešení...to chce hašlerku :o)))

ST!

14.07.2011 21:12:00 | hašlerka

neřvu...a mám dobrý srdce:-)))))))skvostný počin pane kolego..apropó serou mě stejné věci jako většinu populace:-)))

27.01.2009 13:48:00 | Mbonita

Ještě lepší než první....... :o)))

22.08.2007 21:55:00 | Malé nic

:D ... vynikající! nádherná ekvilibristika ... bez tohoto typu inteligentního humoru nemůžu existovat. Vaše tvorba mi připomíná Saturninovu "Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru"

15.08.2007 18:21:00 | GuliN

Strycu, to je ono! Musí se to chutnat, v tomhle nám chemie nepomůže...

28.05.2007 09:11:00 | Aťan

Sem došel až sem, toto sem přeskočím?
Myslél sem, že sa neco dovím, no Aťane v téj Tvojí něžné chémii sem sa celý utopíl.
Poznám enom vzorec slivovice, ten Ťa raz dva naučím, no u teho sa mosíja vzorky chutnat, na sucho je to o ničem.
Píšeš krásně, šak to víš.

28.05.2007 09:01:00 | stryc

Ráda si čtu různé filozofické úvahy, ale tohle je přece jen nad zlato. Navíc v práci celý den přemýšlím - a už náš matikář říkal, že přemýšlení bolí.

18.05.2007 22:23:00 | renales

Souhlas se Siorakem... =) Ještě by mě vážně zavřeli, kam patřím... =D :)))

17.05.2007 12:57:00 | Blázen? =)

...přidala bych jeden poznatek...ač je to s podivem... ČELNÍ LALOK se v mém případě, postupem věku jaksi upravil...

04.05.2007 12:00:00 | Lota

O.K, ponaučení do dalších let:) Tvými radami se tedy budu řídit...ještě aby ne, když jste na tom tak houževnatě pracovali, abychom mi ostatní byli v manželství šťastní:)

04.05.2007 10:00:00 | Sunny

Dojímavá chemie, které jsem nerozuměl ani na střední
škole. Mám ještě průkazku pro dospělé muže, kde se praví, když nemůžu, tak nemusím. Jsem ještě čestným
členem tohoto Ústavu potence a inpotence, který dosud
vede stařičký dr. Doklátil.

29.04.2007 02:24:00 | Bíša

Jsem šťastný člověk..nemusím se dívat do zrcadla...neřvu ani na děti ani na manžela :-)))

Patrně je můj čelní lalok zcela v pořádku :-(

28.04.2007 17:12:00 | no

To sice vyzkoušet můžu, ale neulevím si :o)))

27.04.2007 15:54:00 | Aglája

Už vím, na co to svádět!!!
S mým čelním lalokem je něco značně v nepořádku!
Se mi ulevilo - nebo naopak?!
Díky Judita :-))

27.04.2007 07:59:00 | Judita

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí