Pozitivní komunikace - ASIČR

Pozitivní komunikace - ASIČR

Anotace: Amatérský sexuální institut ČR

Kdo už zná nepopiratelné výsledky našeho Amatérského sexuálního institutu ČR, ten se jistě nezalekne tak příšerného titulku.
Přejděme rovnou k věci. Abychom uspěli v sexu, proč musíme být pozitivní? (Nepleťme si s HIV.) Protože mít negativní mysl a ještě blbě vypadat, …tak z toho už se, vážení přátelé, těžko vyhrabeme. Naše pokusy jsme rozložili na celou škálu naší populace. Od těch nejošklivějších (této role se ujal docent Jeřábek), až po ty nejkrásnější. Musím ale s lítostí přiznat, že na externistky jsme tentokrát neměli štěstí. Za úkol měly jedinou věc – zahořet sexuální touhou buďto ke mně, nebo k panu docentovi. Naše citlivé přístroje bohužel nezaznamenaly ani JEDINÝ pohlavní styk.

A teď k materiálu, který se zpožděním dodal neschopný pan docent Jeřábek:

1. Začínáš-li den chaoticky a zmateně, je to bohužel základ pro další řetěz chyb.

2. Potlačme to, co nám přináší stresy a hledejme vzpomínky, jež nám přinášejí uvolnění. (Zde je špatně čitelná poznámka docenta Jeřábka: Souložím kdy si vzpomenu. Ale už dva roky jsem si nevzpomněl.)

3. Když se rozčiluju a začnu se pozorovat, zapomenu na rozčilení. (Opět p. Jeřábek: Nejvíc mě po ránu nasere zrcadlo.)

4. Zdravý životní styl – rozložit síly a hospodařit s časem.

5. Řešit konflikty hned. (Poznámka p. Jeřábka: Ředitel je vůl.)

6. Lidé, kteří nejsou spokojeni sami se sebou, nejsou spokojeni ani s druhými.

7. Chceš-li něco říci ve vzteku – dej si pauzu (…už vidím, jak mně ředitel proplácí celodenní volna)

8. Vztek nebo pomstychtivost je naprostá ztráta času (…já to risknu)

9. Otužování sportem. Otužování psychické – přinutit se k nepříjemné práci. (…vždyť sakra nedělám nic jinýho)

10. Moudrý člověk se nermoutí pro to, co nemá, ale raduje se z toho, co má. (…a já mám velký – následuje cenzura p. ředitele)

Těchto deset bodů vám jistě poslouží jako průvodce nejen sexuálním životem.

A na závěr opět rada ředitele institutu: velice pečlivě si vybírejte své podřízené.
Autor Aťan, 14.05.2007
Přečteno 830x
Tipy 4
Poslední tipující: just me, MalaIzis, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

tak to je naprosto dokonalý, připomíná mi to Cimrmany :)úžasný

28.02.2008 22:30:00 | just me

Máš představu, co chodí dneska na konkurzy? Se v tom nedá vybrat.

10.01.2008 20:32:00 | MalaIzis

Celé je to paráda, ale č.3 je nejlepší.

31.05.2007 00:28:00 | Verule

Muhehehe...Úsměv na tváři, blaho v duši ..Jo, to je něco..:-)

25.05.2007 14:26:00 | Zuz.

no jasně, typická sedmnácka, mlátí to se mnou:))občanku?tu po mě chtějí často, hehe... docela se těšim až s ní budu mlátit o barovej pult...:)

25.05.2007 14:18:00 | Trdlo

právě jsem málem pukla nad těma závorkama... kecy jako "mít negativní mysl a ještě blbě vypadat...", docela mě to dostalo... uf, fain, přestávám se malomocně tlemit:))

24.05.2007 20:15:00 | Trdlo

Souhlasím s tím, že když se notoricky známému faktu dostane inteligentní a úsměvné formy, je naše radost dvojnásobná! :-)

18.05.2007 15:33:00 | Juhunka

...já to tušila :-)))

15.05.2007 23:55:00 | no

Tak tohle je fakt super...úsměv na tváři a to je před spaním ta nejsuprovější věc...no to se mi to bude dnes usínat :-)

15.05.2007 23:20:00 | Lorraine

Vzkaz marsé - NE.

15.05.2007 22:51:00 | Aťan

Strycu, trochu jsem u vás šmíroval. Přeci si nebudu vymýšlet!!

15.05.2007 11:32:00 | Aťan

Tak Ti řeknu čéče, žes body 2,3,4,5,a 9 přepisovals podle mňa. Mosí prohlédnút izbu esli tam nemáme nejaké rybí oko strčené vaším institutem.
Toho vrátného ně žena zatrhla, napíšu Ti to ale do schránky, tu sa haňbím.

15.05.2007 10:47:00 | stryc

...já jsem podřízená...což mě štve...protože si nemohu vybírat... vlastně mohu, ale je mi to ...
Takže...docent Jeřábek jest opravdu nespolehlivý, protože jeho poznámka ho usvědčila, že nebyl zdržován od práce vedlejším produktem... tudíž Rup a ty jste měli pravdu...jsem stále stejně naivní a snažím se každého chápat... pak si ze mně dělají blázny i nadřízení... měla bych začít přemýšlet...o smyslu všech nesmyslů... nevypracovali byste nějaké pozorování na toto téma... vždyť je to vlastně blbost milovat druhý lidi ...nebo ne?

14.05.2007 20:24:00 | no

Rady ctihodného institutu jsou vynikající, ale proč jste ho nezaložili dříve, říká mé ego...

14.05.2007 18:14:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí