Byl jsem na Venclu po osmé večerní:-(

Byl jsem na Venclu po osmé večerní:-(

Anotace: Kurvy, drogoví díleři, napětí, agrese ... , jo, hlídejte si kapsy!, a policie?, ti mají svázané ruce byrokratickýma Nesmyslama, a běda!, kdyby z nich někdo tvrději zakročil.Tuhle práci jim opravdu nezávidím, no, ono už stačí se na ten Bordel jen dívat:-(

Násilí nám je, a bude ordinováno stále a pravidelně, a to nenápadně i nápadně, po kapkách a i po lžících.Média nás krmí agresivními filmy již dlouho, a většina z nich je z USA.Filmy s USA jsou krvavé již z let šedesátých, sedmdesátých, a v kterých je jasně vidět, jak to tam u nich již tenkrát chodilo(Přání smrti, s jinak výborným hercem Ch.Bronsnem).

Dnes, už ani u nás není klid, a už vůbec ne v samotném centru města.Po osmé hodině večerní, je to na Venclu jako v líhni hnusu, drog, napětí, nejistoty, agrese, Špíny duší ... .Kde jsou ty časy, jak se zpívá ve známé písni, ...pojď, a projdem Václavák.

Zvykejme si, bude Hůř, bude to jako v USA - Brutální, a nejsmutnější na tom je, že se Vás to dotkne, až tehdy, až vám nějaká svině, zabije někoho z vaší rodiny, někoho, koho jste měli rádi.Neříkám, že to platí pro všechny, ale obávám se, že většiny z nás, jelikož lidi jsou čím dál více necitlivější a lhostejnější:-(

Tak, že to schrnu. Z USA přišla Agrese, kterou jsme stále a pravidelně infikováni,
a nemůžeme se pak divit, že se k sobě chováme čím dál hůř:-(, a to nepíši o tom, co se na nás již delší dobu Valí.To, ale bude ještě horší malér, jelikož v evropské společnosti a hlavně ve vedení, převládá chaos a totální nejednota, ve smyslu podpořit normální Zdravý selský rozum:-(
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 16.04.2016
Přečteno 787x
Tipy 1
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

násilí a agrese je v nás, z nás se dostává do filmů, ne naopak :-)
současné děti jsou úžasné, už to tak funguje několik tisíc let (včetně naříkání předčasných starců) :-)

16.04.2016 17:21:06 | hledač

Myslím, že mnozí psychologové by ti nedali za pravdu, a to ani za kapku.Jedině s čím s Tebou mohu souhlasit je to, že zlo, a to více méně v každém z nás, prostě Je, je v nás.Jsem pouze realista a i optimista a stále se mi líbí ženský, obvzvláště, když se oteplí:-).Jo, a děti jsou fajn, hlavně ty vychované, ale né ty grázlíci, a navíc ještě sfetlý a to již na základce :-(.Oni za to, ale moc nemůžou, může za to naše "vyspělá společnost", která je již dlouho v pr.... , a to minimálně pětadvacet let :-).

16.04.2016 17:55:42 | Jeněcovevzduchukrásného

no, většina psychologů by měla uznat, že geny z vnějšku moc nepřechčíš :-)

naše společnost je posledních 25 let tam, kde je, hlavně proto, že předchozích 40 let byla naprosto rozvrácená, sešlapaná, zadušená, a uhňácaná do jedné dělnické masy.

ty ženský, když se oteplí... hm, máš úžasný postřeh, taky to sleduju :-)

17.04.2016 11:32:24 | hledač

Politiku raději vynechme,(ale jak se říká a hlavně je to pravda,) každá mince má rub i líc.Tenkrát vládli komunisti, dneska musí ožralej rosekat padesát auťáků, aby si to dotyčný (Vyvolený) Konečně, snad, i odnesl podle zákona, který jaksi u nás v této době, tak nějak neplatí pro každého z nás:-(.Spravedlnost pokulhává možná i daleko více nežli tehdy.Mohl bych uvézt více příkladů, ale to bych psal asi až do večera:-(.
Alespoň, že ty ženský zůstávaj pořád stejný, až na to, že mě se líbí spíše bobřík a pěkně huňatý, ale to zase není, až taková negativní změna:-)

18.04.2016 13:38:35 | Jeněcovevzduchukrásného

sákryš, taky se občas ptám, kam se podělo všechno to nádherné ochlupení :-))) jeden si občas připadá jak pedofil :-)

18.04.2016 13:43:37 | hledač

Svět je zvláštní, kun.. jsou vzláštní, ale dokud žijeme, je všechno ou, ou, ouuuuukej:-)

18.04.2016 13:53:06 | Jeněcovevzduchukrásného

Ano, v posledních letech je Václavák po setmění jedním z nejodpornějších míst v Praze tím, jaké existence si ho pro sebe okupují, skutečná spodina velkoměsta. Mívám z toho úplně stejné pocity, když jdu třeba z divadla apod. Úplně nejhorší je to o silvestrovské noci - velmi nechutná podívaná a jednoznačně stísněné a nepříjemné pocity... ;-)

16.04.2016 12:48:01 | Amonasr

:-)

16.04.2016 15:16:41 | Jeněcovevzduchukrásného

Našla jsem u Tebe jednu zajímavou báseň, možná se hodí ji připomenout...
http://www.liter.cz/basne-ostatni-277483-cist

16.04.2016 12:21:02 | A42

Ano, a na ní i trvám, ale pozor, ne za cenu sebezničení, a už vůbec ne mých nejbližších.Jsem protestant a se zlem se Musí bojovat.Kdyby se nepovstalo proti Hitlerovi, Napoleonovi, .... bylo by mnohem více nešťastných.Tak, že Láska ano, ale nedávat prostor evidentnímu Zlu, kapíšto.:-)

16.04.2016 15:15:34 | Jeněcovevzduchukrásného

Zajisté to chápu. Ovšem mám na to trochu jiný názor než jsi rozepsal v tomto textu. Asi tak.

16.04.2016 15:29:01 | A42

Ano, rozepsal jsem se, ale prosím, buď konkrétnější, jinak se k tomu nejde vyjádřit.:-)

16.04.2016 15:34:22 | Jeněcovevzduchukrásného

Řekněme, že například roli USA a jejich filmů v tom nevidím tak podstatnou, spíš minoritní. Asi by toho bylo víc. Promiň nejsem si jistá, že chci takovou diskusi vést na literárním serveru. Asi jsem se měla komentáře spíš zdržet.

16.04.2016 15:46:58 | A42

Ty to možná jako podstatnou věc nevidíš, ale Mnozí ano, a není to jenom o tomto.Děti vyrůstají a vidí, vnímají, kopírují, ..., a pak jsou tací jací jsou a většinou pak i v dospělosti.A jací jsou?, jsou dobře vychovaní?, na to ať si konec konců odpoví každý z nás sám.Dobrá, raději pojďme psát básně.:-)

16.04.2016 16:22:02 | Jeněcovevzduchukrásného

Já se po centru pohybuji každý den a již několik týdnů potkávám v jákoukoli denní hodinu policejní hlídky v doprovodu 2 příslušníků armády, kteří jsou navíc ozbrojeni samopali. Vlaky z masarykova nádraží jsou dále pravidelně kontrolovány ozbrojenými securiťáky. Téměř pokaždé, když míjím pochybné skupinky feťáků a bezdomovců v okolí václaváku, jsou kontrolováni ozbrojenými hlídkami. Tudíž si naopak poslední dobou v centru připadám bezpečněji...

http://www.policie.cz/clanek/zvysena-bezpecnostni-opatreni-v-praze.aspx

16.04.2016 12:13:40 | Papagena

Je zjevné, že si mě vůbec nepochopila.Psal jsem akorát to, že kdyby policista tvrději zasáhl, tak by dnes mohl mít i Velké problémy proč tak učinil a ble, ble, ble.Počet policistů je jasně důležitý, ale pravomoce, které mají Jsou důležitější, ale oni je Nemají.Věř mi, znám dost policistů, kteří to tak vnímají:-(.:-)

16.04.2016 15:06:11 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí