A pak že je po sametu hebce

A pak že je po sametu hebce

Anotace: ...

Když probíhala sametová revoluce, byl jsem nadšený nenadálou svobodou.

Avšak musím doznat, a se mnou i stovky dalších, že si nejspíš ani ve snu téměř nikdo nepředstavoval, že se dočká dne, kdy potenciální zaměstnavatel při přijímacím pohovoru, bude sebevědomě uvádět, jako významný zaměstnanecký benefit toto:

"Za vaši bezchybně odvedenou práci, obdržíte mzdu na váš bankovní účet.

A dále neopomene zdůraznit:

"Obdržíte výplatu VČAS, rozumějte v řádném výplatním termínu".

Kroutím nad tím vším hlavou, z koutků očí mi kanou krůpěje...
Autor kudlankaW, 09.05.2018
Přečteno 760x
Tipy 13
Poslední tipující: ARTeFakty X. Múzy, odnikud, Jort, Frr, Dreamy, Anděl, knihomolka, Amonasr, Lighter, ewon
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako hloupej Honza z vesnice vím, že zde jede korporátní kapitalizmus s řízeným klientelizmem "rodin", zaobaleno benefity pro sektor lidských zdrojů.
Zajímavé je, že dotační politika ČR/EU vadí téměř všem. Benefity nikomu.

15.05.2018 11:58:11 | Lesan

Souhlasím...

16.05.2018 13:31:48 | kudlankaW

Hele to je náhodou super, že ji dostaneš včas...není to úplnej standard bych řekla :)

14.05.2018 22:18:19 | odnikud

Ani v sektoru státním?

16.05.2018 20:06:21 | kudlankaW

Pohled odjinud, ale nemůže mě nechat klidným.
Ano, i takový může být divoký kapitalismus...

Mám Tě v oblibě, víš to?


Pa

15.05.2018 10:36:50 | kudlankaW

Milý Marty,
na Zemi je převážné množství míst, kde je to mnohem horší!
Tady je čtení pro každého zaměstnance
http://www.pracepropravniky.cz/zakony/zakonik-prace-uplne-zneni

Máme mnohem více práv a svobod, než před revolucí.

Zaměstnavatel má povinnost tě upozornit na způsob vyplácení mzdy.
Není na tom nic špatného. Sklenice je téměř plná :-)
Měj krásný jarní den, plný ladných tvarů!

12.05.2018 08:01:54 | MARKO

Milá M. Něco jiného je, že zaměstnavatel informuje o způsobu předání mzdy, tj zda hotově nebo bankovním převodem.
Ale neměl by vyzdvihovat to, že zasílá za odvedenou práci výplatu zaměstnanci včas. A už vůbec by to neměl považovat za něco extra, nebo jako benefit?!
Benefitem může být 13 plat, rekondiční pobyt, příspěvek na dovolenou, stravenky apod

Díky za přání pohledů na půvaby přírody a něžného ...

12.05.2018 14:39:47 | kudlankaW

Márty, taky mě někdy rozčiluje chování HR pracovnic, které často ani neznají pracovní právo, bonusy k dané pozici a obsah práce, ale taky neznají základní slušné chování. Zřejmě pocit moci nad uchazeči v nich vyvolává aroganci, která ve spojení s hloupostí škodí firmě, pro kterou pracují.
Určitě existují i dobří HRkáři, kteří neplácají nesmysly a nepovyšují se ...
..je to v lidech. Předrevoluční kádrovácké pozice se přetransformovaly do HR oddělení. Princip práce a typy lidí jsou podobné :)

Měj krásnou neděli.
M.

13.05.2018 09:24:55 | MARKO

Ctěná mi MARKO. Děkuji Ti a tady Ti dávám zcela za pravdu.

Byl jsem před cca 2 lety v nejmenovaném peněžním ústavu,kde údajně (dle slov lovkyně lidí na volné noze) hledali školitele pro oblast krytí pojistných rizik)

Mimoto, že se z pozice školitele,vyklubala role obyčejného prodejce pojistek, tak cca 25 letá dívka HR četla v mém profesním životopise - namísto kariérního růstu od poradce až "po rodinného bankéře" v rámci jedné spořitelny to, že jsem co 9 měsíců měnil pozice, což si nedovedla vysvětlit... Smutné

Sluncem prosycený den přeje M

13.05.2018 11:55:28 | kudlankaW

Vidíš, já bych nečekal, že si mezinárodní firma bude podávat inzerát, že přijme lidi za podmínky, že dovedou číst a psát...

09.05.2018 19:38:51 | paulmatthiole

No comment

09.05.2018 20:13:45 | kudlankaW

Martínku.......já razím zásadu že zkusit se má vše..pak ale také slyším doporučení agentury, když byli mé děti nezaměstnané - nikdy neberte to první.....nevím, zda Ti to nějak pomůže....ale já Ti tolik držím pěsti! moc bych Ti přála klidnější zaměstnání a dobře placené....a věřím, že to nakonec dopadne...

09.05.2018 18:20:16 | Anděl

Myslel jsem to v obecnější rovině, kam až může sahat bezostyšnost zaměstnavatelů...To co by mělo být naprosto samozřejmé uvádějí jako něco mimořádného!

09.05.2018 20:16:19 | kudlankaW

Hrají si na seriozní, ale kdoví...A řekli také kolik tam budou posílat, nebo se o té bezvýznamné maličkosti, výši mzdy, nechtějí, jak je dnes běžné, ani zmiňovat? :-))

09.05.2018 11:39:20 | Lighter

Nechtějí zminovat...

09.05.2018 20:17:28 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí