Ztracená

Ztracená

Anotace: Když někdo beze slova odejde.. bolí to.. a v hlavě spoustu myšlenek.. proč?

A čas se zastavil..
Ticho, prázdno, srdce na milion kusů, sklenka vína a já. Ale kdo jsem teď, teď bez Tebe. Jen prázdná schránka. Bez života, radosti, lásky. Ztracená. Sama.
Odešel jsi. Vlastně ne, zmizel jsi. Bez slova, vysvětlení. Proč? Tisíce otázek,co se stalo, ale odpověď žádná. Chybí mi Tvé oči, úsměv, objetí, přání hezkého rána, přání na dobrou noc. Stovky doteků a pohlazení. Nezbylo nic. Jen ta bolest, která trvá. Byl jsi mi skálou, o kterou jsem se mohla opřít. Pevným bodem, když jsem se ztrácela ve tmě. Kde jsi? Co se stalo?
Probdělé noci, neusychající slzy, strach. Byla jsem jedna z mnoha? A co ta láska, která mezi námi byla? Lež? Přetvářka? Tak proč?
Vztek, střepy z rozbité sklenky na podlaze, mé křičící srdce – nenávidím Tě. A přesto mi tak scházíš. Jak uzavřít něco, k čemu nemám odpovědi? Jak udělat tlustou čáru za tím, co mezi námi bylo? Jak se s tím srovnat?
Vím, jednou to odnese čas. Jednou se usměju a řeknu, zvládla jsem to. Zvednu hlavu a uvidím slunce. Radost všedních dní. Lásku lidí, kteří zůstali a neodešli. Nezmizeli jako duch, jako Ty. I přes vše špatné, přeju Ti spoustu krásných dní. Dal jsi mi lekci, další životní zkušenost. Ale i vytvořil krásné vzpomínky, držel mě za ruku, když jsem myslela, že už nemůžu. Děkuju. Děkuju, že jsem mohla být aspoň na chvíli v tvém životě. Jen to sbohem nemám komu říct...
Autor zmatena, 16.01.2023
Přečteno 319x
Tipy 15
Poslední tipující: Narragan, umělec2, Fialový metal, jenommarie, Lexi, Frr, DH22, šerý, mkinka, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čas se nezastavuje, jen naše mysl .)

19.01.2023 12:38:53 | Constantine

Je to pěkně hnusný pocit, to náhlé ticho. Kdo z nás to nezná? Nikdo by to neměl poznat. Tolik lásky mezi dvěmi bytostmi a nestojí ani za to, aby se řeklo sbohem. No, je to už déle než rok a koukám, ještě je ve mně dost hořkosti:). Ale taky hodně krásných vzpomínek. A tak si říkám, že i přes ten blbý (nemám jiných slov) konec to za to stálo. A proč tu sebestředně píšu o sobě? Protože tím chci říct, že i když to teď hodně bolí, i když ničemu nerozumíš a nejčastěji ti v hlavě zní PROČ? bude zase dobře...

16.01.2023 22:10:04 | Lexi

je zajímavé vidět to z druhé strany. Já vždycky myslel, že mě jen tak odkoply (ano, odkoply) a nic necítily, nebo jsem to už nikdy neměl šanci zjistit... A nemusíš říkat sbohem, prožila jsi to, užila sis to, cítíla jsi to, někdo to nikdy nepozná... hodně sil do dalších dní. A vítej mezi ztracenci...

16.01.2023 19:03:28 | DH22

No konečně si někdo také chce (!) z rozchodu uchovat i pěkných chvil. Být za ně životu vděčným!* Ne hned a pouze potracenou lásku nenávidět a celou ji hned zadupat.
Děkuji*

16.01.2023 18:03:57 | šerý

Drž se.

16.01.2023 17:35:13 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí