O náušnici na nesprávném místě

O náušnici na nesprávném místě

Anotace: Taková menší úvaha...budu rád za vaše názory v komentářích..

Poslední dobou se začal rozvíjet zvláštní trend. Já osobně jsem zcela pobouřen. O čem, že to mluvím? Možná jste si již z názvu všimli, že hovořím o piercingu.
Je zvláštní, že se poslední dobou kolem mě začala touha po piercingu radikálně zvyšovat. Spousta mých vrstevníků přišla s tím, že by chtěla, nebo že bude mít právě piercing.
Záhadou zůstává proč ho chtějí? Je to tím, že ho mají "všichni"? A nebo tím, že se jim piercing vážně líbí? Komu se však může líbit kus železa v obočí, v jazyku, v nose, či jinde???
Je mi jasné, že příznivci piercingu mi budou oponovat: "A co náušnice? To je taky železo v kůži!" Na tohle však mám přijatelnou (snad?) odpověď. Náušnice již neodmyslitelně patří k ženské kráse a krom toho je ušní boltec ideální a bezpečné místo pro ozdobný kamínek.
Kdežto komu se může líbit železný kroušek například v jazyku? Uvědomují si vůbec ti co po piercingu touží, že budou mít díru v kůži, popřípadě v jazyku? Že je piercing nebezpečný? Že hrozí zhnisání?
Já osobně jsem piercing nikdy nechtěl, nechci a doufám, že chtít nikdy nebudu. Jsem rozhodně proti, protože to odporuje zdravému myšlení!
Autor Cloudy, 22.05.2007
Přečteno 341x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

taky jsem proti, je to zdraví nebezpečný a ani to nevypadá dobře. ale nijak mě to nepohoršuje, když někdo chce mít na sobě železo, tak ať má :-)

27.05.2007 00:00:00 | Aleinad

To je mi ale konzervativní názor. Ale jen dobře, už se tu dlouho neobjevil. Proti gustu žádný dišputát.

23.05.2007 23:36:00 | Metcheque

...no nevim no já osobně proti tomu nic nemám...já si totiž asi před třema tejdnama nechala píchnout jazyk...:)

22.05.2007 17:05:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí