Už fakt nemůžu.. Docela mě to vyčerpává

Už fakt nemůžu.. Docela mě to vyčerpává

Anotace: Asi by vám taky nebylo nejlíp kdyby vám ubližovali lidi který máte rádi..

Ani nevim jak todle napsat.. Jak napsat,že mě zklamali dva lidi,který sem měla hrozně ráda,který pro mě hrozně moc znamenali... Nejhorší je,že ani nevim důvod proč Proč to všechno začlo..
Hrozně ráda bych od někoho chtěla slyšet ten důvod,ale řekla bych,že ho nikdo neví...
Nejhorší je,že mě to mrzí ještě víc od člověka s kterym sem prožila hrozně moc věcí hrozně moc zážitků,štěstí bolesti i jinejch různejch píčovin... Jenomže řiká se,že člověk se učí ze svejch chyb a asi byla chyba tomu člověku věřit a vázat se na něj typem,že ste ho členili na první místo ve vašem životě.Nejlepší kamarád by měl bejt od toho,že když vám je smutno tak to pozná a dokáže vás utěšit dokáže vám zvednout náladu a pomoct vám.Můj nejlepší kamarád má dvě tváře jednu, která je ťuť ňuňu a druhá která vás akorát dokáže srazit na zem.Ale vlastně už to neni ani kamarát jak je vidět.
Autor sweetdom, 22.05.2007
Přečteno 319x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak si s nima mam jít sednout když jim to nedokážu odpustit... takovýdle věci co ony udělaly se prostě nedělaj... a kort lidem, který sou ti něčim blízký... i když mam problém s lidma, který mam ráda tak se prostě nezachovam tak hnusně jako ony... jenomže jehorším na tom všem je, že ony si myslí že udělaly dobře a nemaji potřebu se omlouvat...

21.06.2007 09:37:00 | sweetdom

Ahojky, často zradí člověk, kterého milujeme a ctíme. Když jsem byla na úplném dně a nevěděla jak dál, můj nejlepší přítel řekl, že jsem cvok a měla bych se jít léčit. Předtím než mi to řekl jsem myslela, že níž už padnout nemohu, ale padla.Neznám nikoho kdo by mě doopravdy chápal. Proto se spoléhám sama na sebe.
Mě osobně hodně pomohlo psaní. Pokud se nerada svěřuješ, protože nikomu nevěříš, je nejlepší to dát najevo jinak. Já se vždy absolutně vypíši. Mrzí mě, že je tolik " přátel " , kteří neumí podat pomocnou ruku...
Přeji hodně štěstí a sil...
P.S. : A hlavně opravdové přátele..

23.05.2007 13:17:00 | verrinnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí