Povoláním vysírač

Povoláním vysírač

Anotace: ---

Na Literu jsem 43 dní, a nemůžu si stěžovat. Taky není komu. Nahlížím do vašich stránek, a jsem rád, když se mohu přiučit. Přiznám se k jedné neřesti - nejvíc si cením pohody a přátelské atmosféry.
Ale Liter nabízí možná víc, než teď dokážu odhadnout. Třeba vyměňování si zkušeností na malém prostoru. A proto zkusím vypustit kontrolní balónek - sám jsem zvědav, co z toho vznikne.
Můj dotaz tedy zní: Máte na stránce vysírače? Ignorujete ho? Otrávil vám chuť psát? Bojujete s ním, nebo se střetu vyhýbáte? Myslíte na něj, nebo s ním nemáte vůbec žádný problém? Máte použitelný recept?
Dveře do komentářů na této stránce jsou vám otevřeny 24 hodin denně. :-))
Autor Aťan, 05.06.2007
Přečteno 991x
Tipy 3
Poslední tipující: Romana Šamanka Ladyloba, MalaIzis
ikonkaKomentáře (47)
ikonkaKomentujících (18)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Četla jsem všechny komentíky. Chybí mi výklad pojmu Vysírač, budu ráda, když se mi dostane odborné pomoci. Děkuji. Pokud otravuji, pak lituji. - totiž literuji.

10.01.2008 20:35:00 | MalaIzis

:-)

30.09.2007 20:56:00 | Levandule

Se podívej ke mně... ta ženská není normální...fakt ne.

17.09.2007 22:31:00 | no

Ahoj Vlastislave...Touto úvahou jsi mě velmi mile potěšil...Nejsem tu dlouho a díky bohu jsem se s žádným ještě nesetkal a doufám, že ani nesetkám...Když ale se zájmem čtu díla jiných autorů a u toho hodnocení 0, či 20% a komentář, že dotyčný neumí psát a tak podobně...Je mi z toho smutno...Děje se to bohužel všude, kde se lidé mají možnost vyjádřit, vždy se objeví pár prudičů..V tomto případě se i prudiči mají možnost projevit a když tak čtu jejich dílka, tak teprve to bych ohodnotil 0...Nejsem žádný kritik, vystudovaný umělec...Jsem jen prostě (v rámci možností:) normální kluk, který má rád příjemnou a uvolněnou atmosféru bez prudičů a kterému se něco líbí a něco ne...Mám svůj vkus a pokud někomu přebývají slabiky, či tam má nějákou tu chybku, tak jen taktně upozorním a dávám si co nejvíc záležet, abych nebyl právě takovýmto vysíračem...:))

09.08.2007 15:09:00 | Nemůžu zapomenout

Sice jsem tu nová, ale zapojím se taky. Hned na první dojem mi byl Liter sympatický tím, že zde jsou lidičky, kteří se vzájemně nesrážejí a když tak dávají jenom konstruktivní kritiku. Nedávno jsem se papojila do diskuze o jedné skupině a to co se tam odehrávalo bylo fakt hnusný. Prostě se nejednalo o to pokecat si o umění, ale o to nekoho zprudit. A teď se to trošičku rozjíždí i tady. Proč? Myslím, že toho je všude tolik....proč si kazit náladu i při poezii nebo úvahách o hudbě. Je to tu jako klidný přístav v rozbouřeném moři, tak bych tady nedělala bouřku, když je tu tak příjemně. co vy na to lidičky? Jeden můj kamarád říká, když se jim nelíbím, tak ať mě nečtou...

23.07.2007 22:48:00 | Malé nic

:o)

20.06.2007 22:19:00 | Žqáry

taky se připojím-vysírače nemám...jen se občas lidé nemohou smířit s tím,že nepochopili poselství některého z mých dílek...nedávno jsem se rozzlobila a přidala mezi příběhy na literu jeden svůj-žádná snaha o dokonalost,jen na rychlo sepsaná průměrná myšlenka(snad lehce provokativní) a konečně!!lidé začali hodnotit i nedostatky mé tvorby,už žádná jednostranná kladná kritika,ale otevřenost a rady...mně nevadí když někoho pobouřím tak,že se mi snaží znepříjemnit psaní...mně vadí,když mi lidé odkývou a ohodnotí za 100% úplně cokoliv.a když něčí názor nechápu,tak se ptám :)

16.06.2007 21:25:00 | ztracená

...tak nějak...pokud to jde ...souhlasím:-)

16.06.2007 15:41:00 | no

Staří mazáci z Literu mi ve vzkazech poslali mnoho názorů, ale nechtěli psát do komentářů. Když dovolíte, shrnu to do jednoho názoru, který jednoznačně převládá:
Za žádnou cenu nereagujte na komentáře vysíračů. Odhadněte jejich argumenty a spočítejte jejich pravopisné chyby. Při tomto pečlivém vyhodnocení vám přece musí být jasné, že další diskuze vás bude nejen zbytečně vysilovat, ale i bolet. Pozitivní výsledek je takřka nemožný.
Další poznatek je, že vysíračů nikdy nebude ubývat. Naopak.
Milí kolegové - psavci. Buďme stateční. A jestli dovolíte moji radu: nebuďte nasraní. To vám i sobě ze srdce přeji. :-))

16.06.2007 15:34:00 | Aťan

...nic mne nerozhodí ...proč taky ...:) ...

09.06.2007 00:50:00 | WhiteSkull

Na mě už taky, škoda.
Přečti si prosím mou básničku Pod noční oblohou (vzkazy)

06.06.2007 21:58:00 | Verule

Danieli
jsi mě jako dostal, jo... tohle mi nedělej ;-)
Jsem se při té poslední větě rozbrečela...
A včil vážně... jak si to myslel... velká voda... to jako že jsem tlustá? ;-)

Teď už ale opravdu vážně.
Ď.

06.06.2007 21:51:00 | Teri Jane

jako... mě vysírači už párkrát pořádně...nato....to.....štvali(jsi-slušná-dívka-jsi slušná-dívka...!!!:))nejvíc mě...nato...když někdo jenom kecá a kecá a kecá, sám nepíše a je strááášně chytrej....fakt mě to pokaždý vytočilo a stálo mě velký úsilý být nekonfliktní. Asi nemá cenu dělat si s nima hlavu, jednou za čas ti prostě někdo napíše, že píšeš sračky a tím to skoro vždycky hasne...
přeju málo vysíračů...:)

06.06.2007 21:36:00 | Trdlo

Verule, napsal jsem ti vzkaz - nefunguje. Cenzura už na mě asi hupsla! :-))

06.06.2007 21:10:00 | Aťan

Já svého osobního vysírače nemám, ale dostala jsem pár ťafek hned ze začátku od některých modrásků, nynějších přátel. Někdy to pro mě bylo dost krušný, abych vše strávila a nevzdala to. Osobně mám raději komentáře týkající se obsahu básně, úvahy, či povídky atd... Hodnocení v % se mi vůbec nelíbí. A nebo to drastické upozorňování na pravopisné chyby a pak hodnocení jako ve škole. To přece s poezií nemá nic společného. No Bóže, chybička se vloudila, když jich není přehršel. Raději upozorním na automatickou opravu a jedu dál. Možná si to vzájemné otravování děláme sami. Nemyslíte???

06.06.2007 17:08:00 | Verule

Na moju strunu Bíšo brnkáš, na takú pravú. Od nekoho co má pár stránek naučených sa nechat srat? Od nekoho co sám napsal kulové?
Tož dyž do nejde lištit po hubě, tož ho možu enom lutovat. Třeba by sa mu po první rosvítilo.
Nekdo tu říkál, že facka néni argument, "to by sas teda divíl."
No ským sa bavim, toho mám rád a to ně stačí. Také enom objímám.

06.06.2007 16:56:00 | stryc

...tak já ti to, Verule, řeknu. Stálo mě to pěkný prachy, celá novomanželská půjčka na to padla. Ale, nakonec mi to povolili. :-))
Ale teď vážně - tady na Literu funguje cenzura? To mi neříkej ani ze srandy...

06.06.2007 16:48:00 | Aťan

Já jsem na toto téma Atku, napsala v únoru úvahu. Liter mi ji, ale nevzal. Když teď čtu komentáře na tvé téma, je v nich přesně to, co bylo v mé úvaze. Jen se dívím, že najednou se o tom může mluvit a mě to nebylo dovolené.

06.06.2007 16:22:00 | Verule

Pro Teri:
Mají pravdu Teri, už nejsi jako dřív. Změnila ses, už nejsi ten tvrdý kritik... Já osobně si myslím že to je dobře. Teď je s Tebou zato víc legrace. Občas se najde velká voda, která zůstane a vymele si svoje koryto, aby se sem vešla... a zapadla.
A jsem rád, že tu jsi...

06.06.2007 06:40:00 | Daniel S.

Jsme tak samolibí, až to hezké není....
No, někdo vede rozhovory v komentech, nudné, někdo jinde... Rozdíl nevidím....
A nenaštveš mě.... na to je má energie příliš vzácná... sorry...

05.06.2007 23:07:00 | Teri Jane

Tak já zatím žádnýho "osobního vysírače" nemám, jako někteří tady. Čímž nemám na mysli, že mi to chybí. =)
Ale nebýt toho, že jsem se předevčírem musel rozčílit, nad jedním jiným vysíračem (a mám takovej pocit, že jde o toho samýho, na kterýho reaguje tenhle článek), asi bych ho nekomentoval...
Vysírač je od slova "srát". Mám pocit, že mě může buď NASRAT nebo se na něho můžu já VYSRAT... =)

05.06.2007 23:05:00 | Blázen? =)

Nejdou vzkazy, hele a víš ty, že ta vaše konverzovaná interview je pěkná nuda s Ksíkosem, tam chodím voayérovat. Táááák a teď jsem tě naštvala.

05.06.2007 22:45:00 | Jarky

u vysíračú není nikdy nuda :-))

05.06.2007 22:43:00 | Jarky

Takhle v noci? Jsi se zbláznila, či co? Víš jak mě to vyčerpává...

05.06.2007 22:43:00 | Teri Jane

Terko Janko, klekni na kolienko...nechceš si taky jít ke mě taky rejpnout, pojď se Teri hádat.

05.06.2007 22:42:00 | Jarky

se tedy divím, proč chodíš zrovna semka.... taková núda...

05.06.2007 22:41:00 | Teri Jane

A štve mě to, Jarko...
... díky za připomenutí...

05.06.2007 22:39:00 | Teri Jane

Terri?.... To je ta chyba? ...
... chybí mi jedno "r"... :-)))
Správně po česku, anglicku...? ;-)
Tak v tomto případě mě to netíží, páč je to nick, a ten může být myšlen i ve zkratce, či ze složených písmen....
něco znamenajících... a s Terezou nemusí mít nic společného.

05.06.2007 22:38:00 | Teri Jane

Teri, ale je pravda, že jsi změkla od té doby...
Jo, Klokočí, co ti všechno řekne do očí. Sice jsem měla kvůli němu málem soudní obsílku ale jaksi na něj vzpomínám s nostalgií. Nebo Tánička: to byly diskuze, vášnivé spory, člověk se tak hodně naučil. V hádkách je posun ale musí být mezi skutečnými dikutéry a tvrdými palicemi.

05.06.2007 22:33:00 | Jarky

Díky Terri, přesně jsi vystihla smysl této stránky :-)) Kdo rozhodne, na čí straně je pravda? To je problém... Člověk se lehce stane vysíraným i vysíračem zároveň. (Uznávám, že toto slovo moc poetické není :-))

05.06.2007 22:28:00 | Aťan

p.s. Jo a ještě tu někdo podotkl, že stejně zmizím... no zatím jsem tady.... sorry :-( ;-)

05.06.2007 22:26:00 | Teri Jane

Mně se líbil Klokočí, tem mě krásně vytáčel, stýská se mi, to byl krásně zparchantělej chlap, takových je málo. Stýská se mi po něm, ten mě uměl rozhicovat a pak jsme se všemu srdečně zasmáli.

05.06.2007 22:24:00 | Jarky

A tak už vím, jak to myslíš. Když jsem semka přišla, nebyla jsem až takový nováček v psaní básní a kritik. Chtěla jsem jen změnu a tak ji zkusila najít tady.
Přečetla jsem si pravidla a vložila mikro-myšlenku...
Pak jsem ohodnotila jiná dílka, čistě podle sebe...
A to byla velká chyba... onen člověk mě začal stírat za to, že jsem mu dala 60, /což je dobré/... s argumenty typu "jsi neznalá a hodně", "správně jsi toto prostředí nepochopila" apod. věci. Jo a že mám chybu v nicku (?) a v anotaci, v tomto případě to byla pravda. Místo "a" jsem měla "o", hloupé překlepy z únavy...
Chvíli jsem se "bránila", a po té, co mi poradila ona osoba, že ji radši nemám číst a její parťák přidal, že nechcou do mého světa patřit, jsem je poslechla...
Vlastně jsem pochopila, že nestojím já o ně. Takže to bylo oboustranné.
Byla jsem já vysírač nebo oni... /řečnická otázka/
To jsem jen chtěla vyjádřit, když se to v této úvaze nabízí... 24 hodin furt...
Teri

05.06.2007 22:19:00 | Teri Jane

Zase mi nejdou odesílat vzkazy! Hele to nebudete mít těžký...já strašně málo piju...de facto skoro vůbec...takže opít mě můžete i rohlíkem namočeným v rumu :-))
A ten tchýnin jazyk si na hlavu nedávej...synek odjíždí o den dřív a to dělám, takže do HK nejedu :-(

05.06.2007 22:13:00 | no

Zdravim Vás tu.
Veltlínek zelený v prúhlednéj sklénečce sa perlí, jeden dúšek za druhým, lepší a lepší. No, že by sa ně plétly cérky, nevím, nohy kolikrát, ženské nikdy.
Vedle slyším moju milú, říká krátko: "nevymýšlaj hlúposti, přerazím ti šecky kosti."
Myslí to vážně, to už vím dávno.
:-))
Úsměv patří šeckým.

05.06.2007 21:47:00 | stryc

Uvedu krátce moji zkušenost z Literu, když jsem tu začínal. Už jsem si s několika přáteli tykal, a tlachali jsme na ruprechtových stránkách. Do toho mi vletěla jedna paní (kopíruju koment): /
a Aťan se psím jménem by mi mohl dělat předložku u postele a zahřát bosé nožky ze sudu se zelím vymáchané / Kdybych se na Liter naštval, tak nepoznám spoustu vzácných lidí, které jsem tu našel...

05.06.2007 21:10:00 | Aťan

...strýcu opravdu jen jedné ? :-))) já že mně dnes tvrdila Jaruš, že ji to někdo poradil...a to , že má ignorovat mě... že ty jsi zase s Aťanem chlastal a zapomněl, kolika děvčicám jsi to řekl?!!! :-)))

05.06.2007 19:15:00 | no

Už sem tu jednéj děvčici pravíl: nevšímat si, nevšímat si, eště lepší IGNOROVAT ;-) !

05.06.2007 16:44:00 | stryc

;-o

05.06.2007 15:01:00 | Teri Jane

Teri Jane, ty máš kliku. :-)) Přeju ti, aby ses to nikdy v životě nedozvěděla...

05.06.2007 12:58:00 | Aťan

Co je to vysírač?
Abych mohla třeba přesně reagovat...

05.06.2007 12:40:00 | Teri Jane

Mám jich mnoho. 2x jsem chtěl odejít. Říkam jim prvoci,
snažím se proti nim obrnit...

05.06.2007 11:51:00 | Bíša

Měl jsem představu, že tahle stránka bude užitečná i pro ty, na které vysírači teprve číhají. Možná, že už je najdou pěkně připravený - díky vám a vašim postřehům. :-))

05.06.2007 10:42:00 | Aťan

...Tak jo...bylo jich a bude... vím proč tě napadlo zrovna toto téma... jenže tě zklamu... ten poslední ,,můj" má v podstatě i pravdu... to jsem mu sice napsala hned, ale on to nějak nezaregistroval, protože asi ani nechtěl... tudíž jsem pochopila, že mu až zase tak nejde o moji ,,tvorbu" protože kdyby ,,hledal" našel by i NĚCO pro sebe...ale o to, aby mě otrávil...no a to se mu zdařilo...takže...co dodat? Dám si Kit Kat :-)

05.06.2007 10:35:00 | no

Ahoj Aťane!
Já mám zatím kliku... A kdyby se i nakrásně nějaký vysírač objevil...nechám ho plavat...ten, kdo má velkou potřebu ubližovat druhým, ten asi sám značně trpí a dost možná potřebuje pofoukat... Nebo nakopnout?! :-( Jen jednou jsem se rozčílila... Pak je z toho zbytečný kolotoč...
A těch milých modrásků je zde převážná většina - to je to nejpodstatnější...
Úsměv Všem posílá Judy :-)

PS - Každopádně je dobře, žes napsal úvahu na toto téma.

05.06.2007 10:15:00 | Judita

Díky za koment, Danieli. Jestli se to tu trošku rozproudí, mohla by to být zajímavá - ale hlavně poučná - diskuze...

05.06.2007 09:55:00 | Aťan

Ahoj Aťane

Já jsem na Literu skoro 2 roky. Za tu dobu se tady už podobných "vysíračů" našlo... Někteří zareagovali na kritický komentář a přišli mi honem vysvětlit, že píšu ještě mnohem hůř než oni, někteří prostě od začátku chtěli kalit vodu, někteří na Liter vpadli jak velká voda a pak se strašně divili, že se svět netočí okolo nich.
Dělám s tím dvě věci. Pokud prudčeji zareagovali na mou kritiku, házím zpátečku a pokouším se otupit hroty toho, co jsem jim chtěl.
Pokud jim jde o konfrontaci, nechám je dšít síru, plivat oheň a počkám dokud to neskončí.
Jo, jo, bývá nepříjemné, když ti do sklepa nateče bahno, ale ona ta voda zase opadne, žádná průtrž nevydrží moc dlouho. Pak stačí uklidit a je to. Po velkých vodách nezůstává moc vzpomínek, ani moc literatury...

05.06.2007 09:28:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí