prostě pro Tebe.....

prostě pro Tebe.....

Anotace: spíš bych to měla dát do sekce láska newím mno...ale myslím si že umřít je vysvobození...a pro co jiného umírat když ne pro lásku??

Dneska mám chuť umřít. Smrt se mi zdá nejlepším a nejjednodušším řešením. Nic se mi nedaří, neumím se naučit, do toho mě všecko bolí a navíc Ty...sedím a brečím tady jak malá. Potřebovala bych obejmout, potřebovala bych někoho, kdo by byl se mnou, měl mě rád a podržel mě i v těch nejhorčích okamžicích. Mám dost možností, mohla bych si vybrat s kým být, ale já chci Tebe, právě Tebe co o mě nestojíš a asi ani jedinou myšlenkou o mě nezavadíš. Potřebovala bych Tě vídat každý den nebo nevidět Tě nikdy a už nikdy o Tobě neslyšet, nevědět že žiješ. Ale to je těžký když ze mě ještě pořád není blázen a ještě pořád dokážu myslet a přemýšlet. Miluju Tě a jestli se toho někdy zbavím, tak chci aby to bylo s Tebou, protože bych byla štastná a když už bych o Tebe nestála tak sbohem. Jenže Ty mě ničíš a já s tím neumím nic udělat. Žiju a cítím jako bych byla uvnitř mrtvá. Zabil si mou dušičku a víru v lásku. Sebral si to nejcennější co mám. Ukradls mi srdce. Mohla bych zemřít s klidem protože vím, že stejně mě tady nic nečeká když nemůžu být s Tebou a tím pádem štastná.
Autor Sukuba, 07.06.2007
Přečteno 413x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí