Život-sen

Život-sen

Anotace: Úvaha o životě, aneb jak to vidím já

Jednou jsem přemýšlel, jak by to mohlo být se životem, a napadlo mě: není život jenom jeden velký sen ?
Každý si určitě pamatujete aspoň jeden sen, který se vám zdál; víte, že se lidem zdají různé sny - se špatným koncem, sen o lásce, o sobě a svém osudu, o druhých, o lidech, které vůbec neznáte, ale přesto se vám o tom zdá.
A nemůže být život jeden takový sen ?
Než jsme se narodili, žili jsme „život“, byl to normální den – no, asi se nedá říct normální, ale byl to den. A večer, unavení svým životem, jsme si šli odpočinout, spát. Zaspali jsme. Začal se nám zdát sen; sen, jemuž dáváme jméno život - život na zemi. Žijeme ho (sníme ho), a tak v našem životě nastávají různé situace – bolesti, strasti, radosti. Je faktem, že v životě nás ještě nepotkalo všechno, čeká na nás spousta nástrah. Je to příběh - sen, který žijeme. Až přijdem na konec příběhu (pohádky, hororu), kde nás čeká SMRT, které se celý svět tak strašně bojí. A my se probudíme z našeho snu - života a nastane nový den.
Ti co věří na reinkarnaci možná zažívají den a noc (sen - život)"každý den"
A proto - NEBOJTE SE SMRTI, CO KDYŽ JE TO NEJVĚTŠÍ VYSVOBOZENÍ?
Autor Mellon de Label, 07.07.2007
Přečteno 593x
Tipy 1
Poslední tipující: Emily Winnacott
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

NEBOJTE SE SMRTI, CO KDYŽ JE TO NEJVĚTŠÍ VYSVOBOZENÍ?

..taky bych řekla..

celá ta tvá úvaha má zvláštní myšlenku.. někdy jsem si říkala, co kdybych se teď náajednou probudila.. ale nevím, co bych dělala, protože jestli je to sen, tak jím každý žijeme.. a co kdyby ta realita byla ještě horší..?
ale ať už je to jakkoli, je to zajímavá úvaha :)

19.03.2008 14:36:00 | Emily Winnacott

Jestli je to sen,
tak chci ven ! :D

Nevím .....
Myšlenka dobrá....., ale moc s tím nesouhlasím
až na tu větu: "Nebojte se smrti".

05.01.2008 00:01:00 | anti-HERO

Na to kolik ti je, nechápu, kde se to v tobě bere ;-)

07.07.2007 22:05:00 | smeagol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí