Aká je odpoveď na otázku: Smrť?

Aká je odpoveď na otázku: Smrť?

Anotace: ...

Sbírka: KNIHA

Čo sa dá povedať, keď človek pomyslí na slovo smrť?
Je to ťažké.
Niektorý povedia: "Je to vyslobodenie, je to nádhera!"
Iný zasa: "Je to svinstvo, ktoré nás pripravý o všetko!"
A čo na to poviem ja? Pre mňa je to v niektorých chvíľach vyslobodenie od sveta olného podvodov, plného zlých ľudí, klamstiev a pretvárok. To hovorím väčšinou keď som na dnes, keď sa režem, keď sa chcem dorezať a vykrvácať. A kôli komu som na dnes? Kôli rodičom, kôli chalnom! Neznesiem už ďalšie hádky v rodine kôli kravinám! Neznesiem už ďalšie klamstvá a rozchody s chalnmi. Zdá sa vám to divné? Mne nie! Ve%d kto by to zniesol? Dennodenné hádky, už to ďalej nemôžem znášať! A čo rozchody? To si snáď nenájdem chalana, ktorému by som povedala, že ho milujem? Och, áno! Mala som takého, lenže kôli hlúposti som ho stratila. Lenže tú hlúposť už nesparvím!
Ale zasa keď sa pozriem na druhú strnku smrti. Je to určitá stráta, ktorú niekedy nechcem zažiť. Väščinou keď som s priateľmi. Nemusím sa pretvarovať a to je na tom to skvelé, vedia aká som, vedia, že aj keď sa tríznim, nerobím to kôli nim. Za to ich obdivujem. Že ma podržia aj keď som napokraji zrútenia. A tak na čas prestanem zo sebaubližovaním ale len kôli priateľom.
Inak to pre mňa nemá cenu ďalej žiť!
Autor Elion666, 03.09.2007
Přečteno 440x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Život nebývá vždy jednoduchý. Není účelem hledat jednoduchý život, ale naučit se přijmout ho takový jaký je a snažit se poznat ty jeho lepší stránky. A nakonec se třeba ukáže, že to ve skutečnosti není tak složité, jak jsme to předtím viděli...

03.09.2007 23:25:00 | Demedalex

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí