Rodina

Rodina

Anotace: Je to má úvaha, práce ze základní školy o rodině...klidně pište názory

Rodina by měla být pro každičkého člověka oporou, měla by si ho vážit, chápat, pomáhat mu v lehčích i těžších situacích. Je to vlastně „světlo na zemi“ – taková spása. Měl by to být okruh našich nejbližších lidí, se kterými prožijete dobré i zlé, starosti, radosti i smutky…Ale zároveň i zábavu a lásku. Je krásné mít někoho opravdu ze srdce rád a příjemné je samozřejmě i to, že víte jak vás někdo má rád, brání před vším zlým zuby nehty. Mnohdy by váš přítel, příbuzný (třeba maminka, tatínek, bratr, sestra atd.) za vás položil život, jen aby se vám osobně nic nestalo. A to je právě ta láska. Koluje v nás stejná krev (teď myslím příbuzenstvo).
Rodina pro mě znamená všechno. V mém životě hraje velkou roli. I když je pravda, že si občas říkám, jaké by to bylo žít tady a tady, prostě si někdy ráda zasním, ale potom si vzpomenu i na ostatní věci, na svou rodinu a přátele. Pro ně by to muselo být strašné žít s pocitem, že jsem tisíce kilometrů daleko. A pro mě také. Když už bych se třeba na chvíli rozhodla žít mimo naší zemi, tak bych je nikdy neopustila. Navštěvovala bych je hodně často a určitě s nimi držela veškerý kontakt. Žijeme jenom jednou a tito lidé, blízký okruh přátel, moje rodina mi byli vždycky velkou oporou (já jim samozřejmě také) s tak si víc než zaslouží hodně velké místo v mém životě, v mém srdci. V žádném případě bych svou rodinu nezradila ani za žádnou jinou na světě nevyměnila! (ani v širém vesmíru, pokud by zde ještě nějaké rodiny mimo Zemi existovaly…) :)
Ale bohužel ne každý má to štěstí mít rodinu (tím myslím teď jen příbuzné), která by ho brala, chápala, měla ho ráda. Je to hodně smutné, ale zase člověk nemůže jen tak přestat žít (je ti přece kvůli tomu, aby si život celičký prožil). V tomto případě si myslím, že ten zrazený, smutný člověk hledá náhradu jinde. U svých přátel, které pro něj znamenají mnohdy víc než rodina. Takové případy se rozhodně bohužel najdou. A proto jsem strašně moc ráda, že mám svou skvělou rodinku.
Autor kamich, 10.09.2007
Přečteno 428x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí