Jak je život vrtkavej

Jak je život vrtkavej

Anotace: Úvaha o životě...může se líbit, nemusí..

Jak je život vrtkavej vám může říct třeba ten, kdo přežil bouračku, ten, co skočil šipku do vody a skončil na vozíku nebo třeba ten, co „jenom“ spadl z koně...Řidič auta může jezdit sebeopatrněji, ale nakonec přijede jeden blbec, kterej nedává pozor nebo člověk, kterej třeba jen moc oslavoval, a změní vám život...Během vteřiny už nic není tak jak bylo. Všechny plány se rozpadnou jak domeček z karet, sny se rozplynou jak mlha a někdo se z toho propadne až na dno a už nechce bojovat, nechce žít, prostě chce zahodit život...Jako třeba zahazujete věci do odpadkového koše...Naopak někdo žít chce, chce se zase radovat ze života, chce se smát, chce žít zase svůj život. Ale to není tak jednoduché. Když se stane něco, co změní podstatně život, tak se změní i pohled na svět jako takový, převrátí se žebříček hodnot a asi je pak načase si uvědomit, že to co ste dělali předtim nebylo třeba tak úplně správný a vy si uvědomíte kolik jste udělali chyb, jak a kde jste komu ublížili a některý problémy , co ste kdy řešili vám přídou jako maličkosti, zbytečnosti, který nestály pomalu ani za zmínku. Nezahazujte proto svůj život. Vždyť všechno to trápení, ta bolest a slzy, stoji za těch pět minut štěstí!!!
Autor makretka, 24.05.2005
Přečteno 501x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pravda holka... Jen já myslím, že náhody neexistují, že ve všem je řád, nebo pro nás možná chaos...

05.09.2005 07:00:00 | Manik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí