Zatracen

Zatracen

Anotace: J'regrette

Lituji. Lituji toho, co jsem způsobil. Lituji toho, že jsem všechno pokazil. Lituji toho, že jsem se nechal zaslepit svými city a neviděl jsem, co tím můžu ztratit. Ze všeho nejvíc lituji toho, že jsem Tě ještě víc zarmoutil, Smutná princezno.
Doufám, že mi jednou dokážeš odpustit. Kéž bych měl srdce z kamene, abych Tě nevystavil tomu všemu. Donedávna jsem si myslel, že to tak skutečně je, ale pak jsi přišla Ty a jediným svým pohledem jsi rozpustila ledový žalář mojí duše, a můj rozum byl poprvé přemožen bláhovou nadějí.
Nadějí, že neutonu ve stojatých vodách moře osamocení. Za to Ti bude navždy patřit klíč k mému srdci. Jsi pro mě nedotknutelná jako božská Pallas Athena. Ať se zalknu a slova mi odumřou v hrdle, jestli se Tě někdy odvážím znovu oslovit. Jsi mojí inspirací. Jsi mojí éterickou múzou. Jsi mým snem, který se nikdy nenaplní. Proč jen je dokonalost tak křehká?
Autor Husso Pasannen, 11.10.2007
Přečteno 479x
Tipy 6
Poslední tipující: on_my_mind, Rozárenka, už ne pernikova princezna, Comparare
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To sem si taky myslel. Ale protože sem nedržel jazyk za zuby tak sem asi přišel o kamarádku. Na druhou stranu asi lepší když ji ztratim než aby měla za kamaráda pokrytce. :)

14.10.2007 23:51:00 | Husso Pasannen

věřím že i Smutná princezna je tak krásná jako tyhle slůvka která jsi ji věnoval:) ale někdy je lepší mluvit, než nemluvit a litovat

13.10.2007 17:47:00 | Rozárenka

Dobře taky mi přijde že to nemusí za nějakej čas dávat smysl, ale to co sem psal jsou moje pocity. Muselo to prostě ven... A podle mě by pocity zrovna nevyhrály cenu za nejlogičtější věc na světě ;) a zvlášť ty moje... :)

12.10.2007 16:08:00 | Husso Pasannen

Máš paravdu,"upnul" jsem nepoužil dobře.Ale stejně mi nevysvětlíš,proč dávat klíč někomu,kdo nechce otevřít dveře.
Kdyby si to rozmyslela?Za týden nebo pět let?Kdy vyměníš zámek?
Asi sem moc tvrdej,promiň.

12.10.2007 16:00:00 | Comparare

No slovo upnul by mi přišlo výstižný, kdybych se v tom plácal třeba rok. Pro mě je to dost čerstvý, takže to tak nevidim. To že "po nějákym čase" přijde jiná je možný, ale snažil jsem se vyjádřit svoje pocity teď a ne "po nějákym čase". ;)

11.10.2007 22:33:00 | Husso Pasannen

Příjde mi,že jsi se na ni trochu upnul a dávat jí klíč od Tvého srdce je divný,příjde jiná co si ho zaslouží víc.
Máš ji v srdci,ona asi Tebe ne,ale nebuď z toho smutný a nejlepší je zapomenout a jít dál.
Pro jedno kvítí slunce nesvítí.

11.10.2007 22:16:00 | Comparare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí