Emo-nový fenomén?

Emo-nový fenomén?

Anotace: Zamyšlení o emu...

Má to tři písmena, strašně rychle se to šíří, už to nakazilo spoustu lidí, není možné se toho zbavit a pro ostatní lidi je to dost otravné. Ne, není to mor, ani HIV, ale EMO.

Pokud nebydlíte v jeskyni a nenosíte klapky na očích a ucpávky v uších, nemohli jste tomu uniknout. Valí se to odevšud - televize, rádio, časopisy, blogy. Spousta lidí, převážně mladých, najednou zjistilo, že jsou emo a tohle je styl, který jim vážně sedí. Je to jen mýdlová bublina, rozfouknutá médii do obrovských rozměrů, nebo opravdu nový styl života, jako například punk, hip-hop, nebo gothic? Měli bychom rozlišovat mezi různými druhy "EM", tak jako u všech ostatních stylů života. "Opravdoví" Emáci nezastupují houfně myšlenku sebevražd, pořezání se, vypadání smutně, držení se za ruce apod. (viz článek "jak být emo", ), ale usilují o mír, mají SVŮJ názor a bojují proti válkám. Nejde jim o to, aby jen vyjádřili své EMOce a nemají potřebu vystavovat své fotky na Vampirefreaks v nejrůznějších záchodových mísách a s tunami očních linek. Emo v podobě, jaká se prezentuje v médiích, vyžaduje přísná pravidla, připomínající nějaký režim. Noste jen to, to a to, nedej bože to, malujte se tak a tak, mějte u sebe to a to, tvařte se tak a tak... Poslouchejte tu, tu a tu skupinu. Vnucujte svůj názor ostatním. Občas si pořezejte ruce a vyzkoušejte sebevraždu, ale pokuste se neumřít. Tito lidé poté pohrdají všemi, kdo se byť jen trochu odlišují od ideálu (" Ty ses usmál!!!"), nebo těmi, kdož emo neuznává, a ti ostatní zas pro změnu pohrdají jimi, což je věčná škoda, protože např. takoví My Chemical romance, nebo Panic! at the disco mají opravdu dobrou hudbu, která se ve svých základech příliš neodlišuje od punku říznutého metalem.

Ať už si o těchto týpkách (nebo o těch ostatních, pokud jste emo) myslíte cokoliv, pamatujte, že svodoba slova a volného projevu patří, díky bohu, k naším právům, a neodsuzujte nikoho jen proto, jak vypadá. Pod každou slupkou se skrývá jedinečný člověk, který možná ještě hledá svoji identitu, a jak říkám, zkusit se má všechno, až na to , co tě pravděpodobně zabije!!!
Autor Pinx, 17.12.2007
Přečteno 311x
Tipy 2
Poslední tipující: Villonka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí