Úvaha nad životem

Úvaha nad životem

Anotace: Jak to vidím já

Můj názor na život,je takový,že každý den stojí za to abychom si ho užili.Spousta lidí řeší zbytečné problémy a na ty opravdové nemají někdy ani čas.Poznala jsem kluka z velmi dobré rodiny,má výborné zázemí a skvělé rodiče.Starají se o něj a v životě mu nic neodepřeli.Vždy měl to co chtěl.A myslím,že to nebylo pro něj zrovna to nejlepší.Dal se na feťáckou dráhu,skončil mezi těmi nejhoršími.Mezi těmi opovrhovanými a zapomenutými.Nemusel tak skončit.Je tak inteligentní,že by s přehledem zvládnul vysokou školu ale on dodělal jen tak tak základku.Nechodil do školy a na nějaké povinnosti zcela kašlal.Rodiče ho vždy ze všech problémů vysekali a on si na to zvyknul.Jmenuje se Pavel a je to člověk,který má srdce na správném místě a fet ho zkazil.Zaslouží si to,co teď prožívá ale nemusel tak skončit.Je velmi citlivý a také důvěryhodný,což u feťáka není zrovna zvykem.Ale jeho každý zná jako výjimečného člověka.Teď ho zavřeli za pár vykrádaček a tak podobně.CHtěl se ve vězení zabít,zachránili ho jen tak tak.A proto já si myslím,že nikdy není pozdě na to aby začal žít znovu.
Autor Bejby, 14.06.2005
Přečteno 853x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí