obrázek o andělovi

obrázek o andělovi

Anotace: nejde popsat.. musíte přečíst abyste pochopili

Na stole předemnou bílý papír, na uších sluchátka, v nich písnička Secondhand Serenade - Tested an True, docela dobrá náladička, ale co teď, brouzdám na internetu, koukám na všechno, hledám si různý obrázky, přemýšlím, co namaluji na ten papír, do uší mi teď zní Call You a je to taková jedna smunější, přichází to na mě... ne deprese, jen její lehký nádech, trošku smutku; beru tužku do ruky a jemnými tahy po papíře vytvářím náčrt, náčrt něčeho - čeho, nevím - maluji dál, obrázek je mi pořád skryt, maluji a do uší mi zní ta píseň, obraz začíná dostávat tvar dívky, však něco jí chybí... vypadá tak... nevím, nešťastně?
Najednou má však křídla a sedí na kameni, pod ní jí ke kotníkům šplouchají vlnky moře, její výraz ve tváři je bezmoc, jako by nemohla vzlétnout; ta představa, že už se nikdy nedostane tam, kde má všechny přátele, ji určitě moc mučí, zakoukám se pozorně na kresbu a vidím - opravdu má poraněné křídlo, když najednou beru tužku a dokresluji dva muže s nosítky z dřívější doby, na další papír kreslím, jak ji odnášejí, moje kreslení nezná konce... jak to asi s dívkou dopadne?
Donášejí ji do vesnice, všude okolo mnoho lidí, na dalším papíře je chatrč a v ní je ona; cestu celou však prospala nebo proplakala, ale ne obyčejnými slzami ale krvavými slzami, má na očích šátek, teď však procitá, sundává šátek: ,,Kde to jsem?" jako by se chtěl zeptat její výraz ve tváři, další obrázek však ukazuje jak venku lidi se dobývají dovnitř, odvlečou muže a zapálí chatrč, poslední obrázek je... nevím, je na něm zlatavý odlesk, jak pluje k nebi... že by se anděl nakonec dostal ke svým milým? Pomohli jí ti chlapci?
Nedozvíme se to, protože je to jen kresba, a jak je známo, s kresbami se nedá mluvit. Možná, když je nějaká kresba opravdu dobrá, dá se z ní vyčíst třeba pocit malíře, ale to je tak vše. Beru kresby a ukládám je hluboko do šuplíku, jsou sice docela zdařilé, ale co kdyby je někdo objevil, co kdyby z nich vyčetl mé pocity? To se nesmí stát, proto je jim určeno být tam, kde nejsou na očích. Někdy je dobré chránit naše tajemství a neukazovat je každému na potkání...
Autor anima alba, 04.01.2008
Přečteno 344x
Tipy 1
Poslední tipující: mauvais-ange
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí