Hlavně abys byla šťastná

Hlavně abys byla šťastná

Anotace: Jen nečině čekat, nechávat tě v samotě, je tak bolestné. Ale doufám, že trpělivost opravdu růže přináší a že ti bude už jenom lépe.

Dnes jsem tě zase chvíli pozoroval, ale jen tak abych ti nepřišel na oči, tak aby ti pohled na mě nemohl kazit den. Tak moc bych si přál, abys byla šťastnější, bohužel mám pocit, že nejsi. Doufám, že se to časem změní. Mám tě moc rád, miluji tě a pokud tě odloučení ode mě udělá šťastnější, tak budu od tebe co nejdále, tak, aby jsi na mě mohla zapomenout. Víš pořád si vyčítám spoustu věcí, choval jsem se nemožně, ale ačkoliv vím, že si to pohrdání zasloužím, tak jsi mě zklamala. Ano bohužel, také jsi mě zklamala. Myslel jsem, že dokážeš být lepší, že svoje sliby dodržíš, já je každopádně dodržím. Zklamalo mě, že jsi dokázala tak rychle odvrátit, ne že bych ti nedal důvod, ale kdyby jsi se mě snažila o něco víc pochopit, třeba by ti došlo proč to tak bylo, že vše co jsem potřeboval bylo právě pochopení, mít možnost odhalit ti moje nitro. Zklamalo mě, že jsi utekla, právě v tu chvíli, když jsem se o to začal pokoušet, chtěl jsem se o sebe podělit. Sama jsi přeci říkala, že chceš o mě vědět všechno, že mě chceš znát. Nikdy jsem ti netvrdil, že mám jenom samé dobré stránky a ty bys měla vědět, že taky nemáš jen ty dobré. To už je asi dáno našimi životy. Jenže já se tě snažil chápat, pokaždé jsem se snažil tě vyslechnout, pochopit tě a pomoci ti. Snažil jsem se abys byla šťastná a nakonec byla vždy moje láska silnější, než abych tě mohl opustit, i když jsem kolikrát i ronil slzy, tak jako ty… Dostojím svým slibům! Nedokážu tě nemilovat. Třeba si za mnoho dní, týdnů, měsíců nebo let uvědomíš, že jsem tě miloval z celého srdce a tedy, že byla hloupost mojí lásku zahodit ve chvíli, kdy stačilo tak málo. Třeba taky ne, třeba jsem ti vždy jen ubližoval lásky ti moc nedával, ale tomu já sám nevěřím, snažil jsem se tak moc, abys věděla, jak jsi pro mě důležitá, že pro mě znamenáš celý svět. Věřím, že slova, která z tebe vyšla v posledních dnech, byla jen pochopitelnou reakci nenávisti vůči mě, která v tobě bohužel vyrostla. Časem zajisté zmizí a ty budeš zase taková, jakou jsem tě vždy miloval. Starostlivá, oddaná, láskyplná, naproti osudu vždy silná a milující, i kdyby tvá láska patřila někomu jinému. Hlavně bych si přál, abys byla šťastná.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 22.01.2008
Přečteno 448x
Tipy 2
Poslední tipující: PIPSQUEAK, ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí