Výčitky?

Výčitky?

Anotace: Říkáš, že máš výčitky? Přál bych si vědět o čem jsou..

Tohle ve mě opravdu vytváří různé pocity. Já nesnáším, když se trápíš a nejvíc, když kvůli mě a to že máš výčitky je také trápení, moc mě to mrzí. Na druhou stranu si myslím, že výčitky jsou možná na místě. Ne, nepřeji ti je, radši bych byl kdybys byla šťastná! Ale myslím, že jsi se ke mě také chovala špatně a proto ty výčitky nejspíš naznačují, že jsi si toho vědoma, a to mě svým způsobem těší, protože mi to naznačuje, že nejsi zlá a že ti na mě záleží... nebo alespoň záleželo. Měla bys je mít, za to, jak jsi se dokázala chovat a cos mi dokázala říct, že jsi byla naplněna takovou zlostí, že jsi mě vymazala během pár chvilek ze života, pošlapala předchozí sliby a taky protože jsi se mě nesnažila víc pochopit. Já vím něco takového je těžké chápat, ale bylo to ve mě... pochybnosti o mě. Doufal jsem, že právě ty mě pochopíš, ale bohužel... Mrzí mě, že jsi dokázala zahodit mojí lásku, prostě mrzí a trápí mě toho tolik, až je to kolikrát neúnosné. Ale rád bych ti nějak řekl, že já ti to nevyčítám, ano bolí mě to, ale nevyčítám to tobě, přisuzuji to svojí chybě, že jsem nedokázal být lepší a hlavně nemůžu ti to vyčítat, protože ta láska, kterou k tobě neustále chovám je silnější, než všechna zlá slova, chování i pohledy, které jsi vůči mě měla. Zasloužil jsem si je. A bylo to všechno v tom hněvu, to jsi ani nebyla ty. Ty bys mnou přeci nikdy nemohla tak pohrdat, to ne, taková ve skutečnosti nejsi. Já vím, že se mě pořád snažíš smazat všemi způsoby a stále se budu dál snažit se ti vyhýbat a akceptovat to. Budu dál čekat, až budeš šťastnější.
Kdybys tohle četla, nejspíš by sis to zase vyložila jako kopu výčitek, kterou ti mám ublížit nebo tak něco, ale tak to vůbec není, víš, já ti nic nevyčítám, ani předtím jsem ti nic nevyčítal, jenom jsem ti chtěl odhalit část mého nitra a nebyl jsem si sebou dost jistý, to bylo všechno. Nevykládej si to proto zle. Nevyčítám ti to, protože za to můžu sám – měl jsem se chovat lépe, protože jsem ti dokázal lhát a to jsem neměl, i když jsem jen doufal, že ti to usnadní odchod, a hlavně protože tě miluji. Jak bych ti mohl někdy něco vyčítat? Ta nedůvěra nebyla vůči tobě, přál jsem si, abys mi pomohla ničit nedůvěru vůči mě, bohužel sis to …špatně vyložila… Já ti říkal, že si to špatně vyložíš… pokud bys to přeci jen četla a opět v tom viděla jenom samé výčitky proti tobě, tak se nic nezměnilo a musím říct, že jsi mě nepochopila.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 24.01.2008
Přečteno 433x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Měl bys jí to říct upřímně, z očí do očí. Ač si myslíš, že už to nemá cenu, nikdy není dost pozdě. Držím pěsti...*:)

27.04.2011 18:52:00 | PIPSQUEAK

Dnes jsem zabrouzdala na tyto stránky a musím říct, že sem budu chodit častěji. Je fajn, že jsou na světě lidi jako jsi ty. Napsal si to moc hezky, je vůbec vzácné, že ses dokázal otevřít a tohle sem napsat. Jen tak dál ...

25.01.2008 20:55:00 | Sluníčkosluní

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí