Proud divných pocitů

Proud divných pocitů

Anotace: Jak málo může stačit k srdečnímu nedoruzumění.. Nejhorší lidé jsou asi ti, kteří jsou zahledeni jen sami do sebe. Další zpráva pro moji lásku, kterou si nejspíš nikdy nepřečte.

Dnešní ráno by se dalo nazvat jako jedno z těch, kdy proklínám, že jsem se zase probral... Odsouzen do samoty, probuzen do všedního dne... Při našem posledním setkání jsi ke mě byla zase taková, že bych tě měl nejspíš nenávidět... Asi ano... Sám nevím, asi jsi mě zase překvapila, tím, jak krutá a nelítostná dokážeš být, překvapuje mě, že mě dokážeš tolik nenávidět, opět mě to překvapuje... Někdy mi přijdeš opravdu hrozná, když se topíš ve vlastní bolesti, rozséváš ji do mě, zamyslíš se někdy nad tím, jak se cítím já? Ani nevíš, jak mi svým nynějším chováním ubližuješ. Vzala jsi mi naději, vzala jsi mi to nejdražší, vzala jsi mi lásku, vzala jsi mi tebe... Divím se, že jsi na mě taková... Divím se, že mi můžeš ubližovat... Já jsem také plný hněvu a když se utápím tak ty, tak bych to celé nejradši zabalil.. A to mám pořád, každé ráno s tím vstávám a každou noc usínám... Ale tobě to nedokážu takhle vmetat do tváře, protože vím, že bych ti tím ubližoval... Proč ty mi všechnu svou bolest vmetáš do tváře, tak nelítostně, tak nenávistně asi se ti líbí mě trápit... Ano, zajímám se o to jak ti je... ale ty se chováš, jak kdybych snad byl úplně v pořádku... Zkusila jsi se také někdy vžít ty do mě? Vyčítáš mi, že tě nechápu, že ti nerozumím, ale to je blbost... Alespoň se o to snažím, protože mi na tobě záleží! Chováš se jak kdybych trpěl málo... Chováš se nemožně... Já nevím, snažil jsem se ti pomoci, snad ti to dojde... Nikdy jsem ti nijak nemínil ublížit, ty si ale ubližuješ sama, pořád... A nejen sobě! Měla by sis uvědomit, že jsi vůči mě měla zoodpovědnost... V každém vztahu je zoodpovědnost a také starost o toho druhého, to příchází s láskou... a co jsi udělala hm? Otočila jsi se ke mě zády skoro beze slova mě vymazala a vůbec jsi se nestarala, jaké to pro mě asi bude... Vymyslela jsi si vlastní postup, který bude nejlepší a rozhodla za oba...jako vždy... Jsi tak tvrdohlavá, vždy musí být po tvém viď a jen cesta, kterou si vymyslíš ty, je ta pravá... Nabízel jsem ti pomoc a prosil jsem o tvou, moc dobře to víš, ale ty pořád myslíš tolik na svou bolest a nic jiného nevidíš... Dřív jsi taková nebývala, ano byla jsi plná bolesti pořád, hodně jsi se trápila, mrzelo mě to, ale snažil jsem se ti pomoci... Chtěl jsem tvůj život změnit k lepšímu a ukázat ti, že se dá žít i jinak, chtěl jsem ti dát to, co mě vždy tak chybělo, někoho, komu budeš moct důvěřovat... Někoho kdo tě bude milovat... Ale už ti nemůžu pomoci, nestojíš o to, pohrdáš mojí láskou a nezajímáš se o to, co bych si přál já... Nehledáš lepší cestu. Vybrala jsi pro nás tuhle cestu a já ti potom všem musím říct, že horší cesta pro mě nemohla být.. Nikdy se o nic nesnažíš je ti to jedno? Je ti jedno, že se trápíme, že já se trápím kvůli tobě... Nikdy jsi neměla potřebu o něco nějak bojovat? Nemáš snahu o něco usilovat.. radši se budeš trápit do konce života, než že by ses sebrala a udělala pro sebe něco... Tak jen se top v žalu, když ti to tak vyhovuje..já se v něm budu topit s tebou, jak nesmyslné a ubohé, ale dokud tě budu milovat, tak se budu potápět s tebou... Dnes jsem tě viděl na chodbě, ale jaly se mě takové pocity, pocity... Divné pocity, mnoho pocitů, raději jsem šel pryč, než abych vedle tebe musel projít, moje láska k tobě mě strašně oslabuje, většinou ti nedokážu nějak oponovat, nebo se bránit tvým výčitkám... Nemám na to ti ubližovat, nejsem jako ty... Já nechci ubližovat...
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 14.02.2008
Přečteno 260x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Koukám, že tě to teda pořádně vzalo, ale ber to tak, že nic netrvá věčně, měl bys žít přítomností...*:)

28.04.2011 17:44:00 | PIPSQUEAK

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí