Zoufalství

Zoufalství

Anotace: o pocitě,který postihuje hodně lidí v mím věku:(

Zoufalství je pocit,jako když se ocitnete uprostřed suché vyprahlé pouště a nevíte ne kterou stranu se vydat.Sužuje vás hlad a žízeň.Nejčastěji v zoufalství propadám na podzim a v zimě.V měsících pustoty a samoty.Nic se kolem vás neděje,je ticho jako by ani nebyl život.Ano,někteří se mnou nebudou souhlasit a budou tvrdit že podzim je období plné barev..Ale bohužel patřím ke skupině lidí,kteří si barevnosti přírody vůbec nevšímají.Ne snad proto že by mě to nerozveselilo nebo nezlepšilo náladu..Jsem prostě jen uzavřená příliš do sebe a nevnímám okolí..Žiju si svůj vlastní život..A teďka hádejte které období mi probíhá hlavou?
Autor makky, 16.02.2008
Přečteno 318x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Které období? Roční možná zima, a myšlenkové ne moc veselé. A že zoufáš na podzim a v zimě, není nic nenormálního (a z vlastní zkušenosti vím, že nic příjemného). Pokud nejsi fanda zimy (board, lyže a jiné blbiny:-D), tak je to pochopitelné. Pro mně je nejhorší, když si týden po změně času na zimní uvědomím, že půl roku budu trávit většinu volného času potmě:-D. Ale poradím ti - vypiš se z toho...:-)

20.02.2008 18:14:00 | J.U. Ray

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí