znovuzrození

znovuzrození

Anotace: ..abyste se vyhli tomu, co jsem udělala já...

Zvláštní, jak na Vás zapůsobí Vaše vlastní umírání, zvlášť, když jste přesvědčeni o své pravdě kvůli které na té JIPce ležíte. Najednou všechno vidíte jinak, clona z očí spadne a Vy procházíte jakousi vnitřní transformací, která se umocní, až spatříte svůj omyl, chybu, umíte-li je ovšem uznat, i když je to těžké a hodně to bolí. Pak, když už jste mimo nebezpečí, a opravdu si to uvědomíte, všechno, o co jste kvůli svojí tvrdohlavosti, která mohla přejít v nemoc, přišli, tak dlouho trvá, než popadnete dech. A pak pocítíte tu lehkost, vnitřní lehkost a každý problém se jeví jinak a hlavně…objevíte sílu! Vaši sílu, která byla vždycky, ale nedokázali jste ji probudit nebo pocítit. Dokážete říct lidem „ne“, lidem, kteří Vás táhli dolů, ale vy jste je nedokázali opustit, ptž. Vám neustále vštěpovali do hlavy, že bez Vás zemřou, že se zabijí…Prosté citové vydírání a Vy jste nemohli odejít a nechat je, ovládal Vás strach, ale ten teď už není…a prostě se zvednete a odejdete, bez výčitek svědomí a s klidem…ta síla, to poznání je tak hluboké, že ovlivní Váš pohled na vše, na Vás, na Svět i na vzduch, který dýcháte, prostě zemřete a znovuzrodíte se…Zní to přehnaně? Není…jen se modlím, aby to každý zažil bez toho, aby kvůli nevědomosti a poznání musel skoro zemřít. Kvůli Vám samým a kvůli lidem, kteří umírají s Vámi a nesou to mnohem hůř…kvůli těm, kteří Vás milují…
Autor fuu, 23.02.2008
Přečteno 327x
Tipy 14
Poslední tipující: Fenceless, Denael, ewon, Bíša, ivinek, Rafi..., Simísek, WAYWARD
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jo, docela dobře vím :-)

24.07.2009 10:16:00 | fuu

Víš o čem píšeš hhh ?
snad to taky jednou poznám :-)

25.01.2009 20:20:00 | anti-HERO

Poznání pravdy...

25.07.2008 14:44:00 | Bíša

Ano,rozumím tomu dobře.

25.02.2008 08:25:00 | Weylin

Taky jsem tam ležela...

24.02.2008 08:44:00 | Simísek

Hrozně krásné,ale kdo to neprožil nepochopí,stejně se nemodlím.

24.02.2008 01:39:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí