Divný pocit

Divný pocit

Anotace: co mám dělat

Co mám asi dělat, nejsem blázen... Snad! Já už vážně nevím, co bych si počal... Tolik mi chybíš, zase se v tom topím, je to opravdu nepříjemný pocit... Potřeboval bych s tebou mluvit, zeptat se tě, potřeboval bych, abys mi řekla, jak je ti, jestli už opravdu není žádná šance na tvou lásku, potřeboval bych toho tolik vědět, přeci se ke mě neotočíš beze slov, bez ničeho, protože pro mě to neskončilo, nedokážu přestat, milovat, trápit se... Prostě to nejde, prosím tě! Alespoň promluvit, kdybychom si mohli... Víš, hodně jsem toho zkazil, ale i přes to, opravdu mě musíš úplně ignorovat a nenávidět? Zasloužím si takový trest? Já bych jen chtěl vědět, jestli je tvůj život takhle lepší, jestli v tobě opravdu žádná láska ke mě není... Pochopím, pokud už ne, ale naivně pořád věřím, že je, prostě nedokážu uvěřit, že by z tebe vyprchala... Tohle mi ubližuje, já tě rád nechám jít, budeš-li beze mě šťastná nebo alespoň šťastnější... Já na sebe neberu ohled... Opravdu mi na tobě záleží, řekla jsi, že mám zapomenout, že tě mám nechat být, dobře nechávám tě být, ale zapomenout? To nejde, to po mě nechtěj, prostě tě mám plné srdce a jak mu mám asi poručit... Ale být tě nechávám, nicméně žít v nevědomosti je pro mě děsné... Kdyby jsi mi tak mohla pomoci, když už musím žít bez tebe, když už má moje láska k tobě být nenaplněnou, nemohla bys ke mě alespoň v tomhle být vstřícná, jen ke mě promluvit, říct, jak se cítíš, říct mi, jak na tom jsi... Prosím... Ale nemůžu ti tohle sdělit, poslala jsi mě pryč, výslovně jsi řekla, že tě mám nechat...dala jsi mi to dost najevo... Takže nemůžu dělat nic, nemůžu se ti s ničím z mých myšlenek svěřit, i kdybych se trápil sebevíc, musím počkat, jestli o to vůbec budeš mít zájem... Nemůžu nic dělat a to je hrozný pocit, můžu jen přihlížet, přihlížet a snažiit se nějak vypozorovat, jak to cítíš ty... To je zoufalství... Ale opravdu, nezapomněl jsem, nepřestal jsem milovat, a ani tě nedokážu nenávidět... Tak se prosím podívej do svého srdce, a zachovej se podle něj... Rozhodni se a buď doraz zbytky mých naivních nadějí na tvou lásku nebo jestli ke mě něco cítíš tak mi dej ještě šanci, dokázat ti, že za něco stojím, šanci abych se mohl snažit, učinit tě šťastnou a tím i také šanci na moje štěstí.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 26.02.2008
Přečteno 265x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí