Co se může stát....?!

Co se může stát....?!

Anotace: Co se možná stane, až se rozkouká nové století....

V jednadvacátém století není nic, co se týká techniky nebo moderní medicíny problém. Vývoj jde neustále kupředu. Rok „stará“ věc je zastaralá, proto je jí potřeba urychleně vyměnit za lepší, výkonnější, dokonalejší.Totiž, kdybychom to neudělali, pokazili bychom se tím naší image! V zemích moderního světa je to prostě běžné, chcete-li být úspěšní, musíte jít s dobou, to je zákon úspěchu!
Proto se už se nikdo nediví tomu, že za nás nádobí umyje myčka, prádlo vypere a usuší pračka se sušičkou, koberce vyluxuje malý, nemotorný robotek, který ještě vypadá jako stroj, ale za krátký čas si ho můžeme docela dobře splést s člověkem! Jak málo stačí k tomu, aby si moderní člověk nemusel dřít do úmoru. Stačí, aby zmáčkl k tomu určené tlačítko nebo páčku a je hotovo.O to ostatní se za nás postará technika. My máme volno, můžeme se bez výčitek svědomí věnovat svým koníčkům, zálibám nebo rozkošnému nic nedělání.
Když nás náhodou rozbolí koleno nebo kyčel, nic se vlastně neděje, zajdeme k ortopedovi,ten nám porouchanou „součástku“ našeho těla bez problému vymění za lepší, pevnější, neopotřebovanou, co je na tom špatného, že je z titanu?.Důležité je, že máme po bolesti a můžeme zase skotačit, skákat a běhat jako za mlada!
Když při ranní hygieně zjistíme, že ta tvář, co se odráží v zrcadle se nám vůbec nelíbí, že na nás kouká vlastně někdo jiný, obličej samá vráska, spadlá víčka, nos pokřivený, rty seschlé jako scvrklý citrón. No to přece nemůžeme být my! My chceme vypadat úplně jinak! Obličej chceme mít jako dětskou prdelku. Ústa chceme mít plná a nos rovný, málem jako pravítko! Stáří, problém, ne!
Není nic jednoduššího, když na to ovšem má naše peněženka, stačí zavolat plastického chirurga a objednat se na další „maličký“ zásah, po kterém budeme vypadat jako znovuzrození! Zase z nás bude neodolatelná „šípkovou Růženku“ k zulíbání, popřípadě „ princ“, přímo na ženění! Nikdo nám nebude nehádat náš skutečný věk, zase budeme vypadat na dvacet! Jen si musíme dávat pozor na to, abychom nenarazili na “čáryfuka“, který se za plastického chirurga jenom vydává, pak by se nám mohlo lehce stát, že místo „šípkové Růženky“, by se z nás rázem stala ukázková čarodějnice s bradavicemi a černým chlupem na skobě, co dřív byl náš nos. Nebo by naše ústa mohla vypadat jako žabí, pak už by nám nepomohlo nic, ani kouzelný polibek,od nějakého, potencionálního prince! Nepomohlo by ani zrcadlo, kterého by jsme se marně dokola ptali, „Zrcadlo, zrcadlo, řekni, kdo je na světě nejkrásnější…..?!“ Snad by nám pomohla žaloba, na „umělce“, který si hrál s naší tváří, vrátily by se nám, alespoň vynaložené peníze, ale tvář kdo ví? Inu každá legrace něco stojí!
Možná není daleko doba, kdy se budeme bavit s našimi domácími mazlíčky jakoby se nechumelilo, budou s námi sedět u jednoho stolu, jíst z jednoho talíře, spát i v našem, pruhovaném pyžamu, v našich postelích s nebesy, budou kouřit po večerech naše doutníky a tlapky jim budou hřát naše kožešinové trepky.A když je nebudeme náhodou poslouchat, může se stát, že půjdeme za trest spát do boudy!
Trápí vás, že sousedův kohout pravidelně kokrhá v pět ráno, i když je zrovna víkend a vy se chcete pořádně prospat? Nebo vás trápí , že hafan od naproti, taková pouliční směs, bez rodokmenu,taková nula! Chodí neustále za vaší dokonalou Fifinkou, že ji každý večer dvoří vyje při tom u vrat milostné árie?
Nevadí, mám řešení! Napište jim SMSku, vařím, že už se blíží doba, kdy i zvířata budou mít na svém krku mobily a budou si vesele volat a SMSkovat, i s námi!
Otázkou zůstává, kde skončíme my, doufám, že to nebude v prasečím chlívku!
Nové století je teprve batole, sotva se vyklubalo z plínek, ale až se rozkouká, tak to já raději nechci vidět…!
Autor sluníčko sedmitečné, 29.02.2008
Přečteno 457x
Tipy 10
Poslední tipující: PIPSQUEAK, Agniezka, Iva Borecká, Štěpina G, Sarazin Faestred, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Doba, o které jsme četli v knihách před dvaceti lety, se opravdu neůprosně blíží...tenkrát to pro nás byla fantasie, dnes mám z tého strach.

08.07.2008 08:44:00 | Iva Borecká

Já také ne...

29.02.2008 17:03:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí