Sebepoškozování

Sebepoškozování

Anotace: Tohle jsem napsala,protože si myslím,že spousta lidí zapomíná říkat svým bližním MÁM TĚ RÁD

Myslíte si, že lidé, kteří si ubližují na zdraví jsou špatní? Že vám mohou ublížit, nebo jsou to blázni? Omyl! Většinou to bývají hodní, milí lidé. A proč to vlastně dělají?
Mají problémi s rodinou, přáteli, s partnerem, nebo jsou sami. Neustálé spory s bližními, nebo naprostá ignorace bývají příčiny.
Tito lidé se cítí sami, nadbyteční a myslí si, že všechno zkazí. Tím, že si ubližují překrývají psychickou bolest za fyzickou, nebo doufají, že si toho někdo všimne a pomůže mu. Nejsou to sobečtí lidé, jen potřebují cítit, že nejsou jen "páté kolo u vozu", ale že je má také někdo rád. V této situaci poznají, kdo je pravý přítel. Rozhodně to nebude člověk, který je ignoruje, nebo dokonce si z nich dělá legraci.
Takovým lidem by se mělo pomoct, nikdy si nemůžete být jistí, jestli náhodou to někdy nepřeženou, to by mohlo skončit i smrtí.
Popovídejte si s nimi o všem, obejměte je, vyslechněte a řekněte jim jak je máte rádi! Kolikrát větička:" Mám tě rád(a)!" pomůže od všeho.
Autor Danča-frogie, 29.02.2008
Přečteno 393x
Tipy 3
Poslední tipující: Replix, Norlein, Simísek
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zapomíná se říkat bližním mám tě rád, no, to je fakt ;) Jak si měla v nějakým Tvým díle komentář, že se nám tu rýsuje spisovatelka, tak s tím určitě souhlasím

10.03.2008 19:28:00 | Norlein

no prave ono jak kdo , ale myslim si ze proste nejde rict dost, to proste nejde a je to i z vlastni zkusenosti, proste to nedokazeme rict ne ted si to nebudu tolik brat, de to malinko , ale i tak kdyz jsme sami doma nebo jindy tak se to vsecko sesype a najenou je toho desne moc, a kolekrat brecime jako male deti, ale nekdo i zajde dal, a to uz pak nejde zastavit..

05.03.2008 21:49:00 | Danča-frogie

Trochu reakce na Gorgyho,ale také na článek.
Jsou lidé,kterým se můžete snažit pomáhat a přesto udělají to co udělají.A co se týče té citové disciplíny.Nejspíš to chápu dobře.Ale to se lehko řekne respektivě napíše.Jsou ty a tamty povahy.Já nikdy nebyl mladou pubertální holkou,netuším jak přemýšlí a i kdyby se mi to snažila sebevíc vysvětlit,možná to nepochopím a tak by to bylo třeba i semnou.Nikdy nikdo nebyl mnou,aby mě mohl zcela chápat v uvozovkách.Pocity beznaděje,depresivní stavy se mnohdy nedají potlačit.Žádná disciplína,která by byla žebříčkem a řekla teď už dost,musím se krotit!! Není u těchto přecitlivělých jedinců.Samozřejmě jsou i lidé,kteří to dokážou.

05.03.2008 21:39:00 | Replix

K dalšímu pochopení doporučuju si přečíst moji uvahu Psychologická odolnost.Tam se tomu problému myslím dost věnuju.Protože je to problém a měli bychom se chovat tak jak píšeš.Ale nemuseli bychom se tak chovat kdyby si lidé drželi jistou citovou disciplínu.

02.03.2008 01:38:00 | Gorgy

njn nekdo to dela taky jen kuli tomu ze se mu libi krev,nebo zkrz to emo taky no,ale ja sem brala to z vlastni zkusenosti, a myslim si ze je dulezitejsi dat najevo jako duvody tydle proc to delaji pac si myslim ze ty emo a tak by se trba nezabili bo ja nevim s nima nemam zkusenost

01.03.2008 11:18:00 | Danča-frogie

...pravdivý..ale většinou si to moc lidí neuvědomí, že tahle větička umí pomoct...a na druhou stranu, někdy neumí.... člověk, který si ubližuje, potřebuje mluvit, ale právě proto, co dělá, to snad ani neumí... a to nikoho moc nezajímá...

01.03.2008 10:12:00 | Simísek

nechci být zlá, ale vím o pár lidech, kteří se začali řezat třeba kvůli tomu, že to četli v časopise nebo taky o několika, se kterýma jsem se o tom bavila a řekli mi, že začali kvůli tomu, že se přidali k EMO, tím to nechci podceňovat, taky s tím mám zkušenost, ale důvody mohou být i jiné, než pocit samoty...ne tak "šlechetné"

01.03.2008 10:11:00 | fuu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí