Samota

Samota

Anotace: Malé zamyšlení nad slovem a pocitem samota

Samota - takové obyčejné slovo, co znamená, to ví jen ten, který ji prožil. Zamilovaní, opuštění, ti, kteří ztratili dobrého přítele.
Zamilovaní - pocit samoty se dostavuje, když čekají : Vyjde to, nevyjde to ?
Opuštění - i přesto, že s nikým nechodí, ví, že se vztah nerozvine ti, kteří mají vztah za sebou a partnera příliš milovali.
Po ztrátě přítele - bolestně zjištění, že s přítele se stal nepřítel, tragická ztráta přítele.
Samota je součástí života, každý z nás má občas potřebu být sám, ale přijdou chvíle, kdy se to změní a musíme mezi lidi. Jenže samota, opuštění někým, koho jsme milovali asi bolí více, než se zdá. V tu chvíli je nejhorší, když milovanou osobu vidíme, ale nemůžeme se k ní přiblížit a říct jí : „ Jsem ráda, že tady jsi !“ V očích a v duši pláč, ale ústa se musí smát, přece mu nedám najevo, jak mě zranil!
Samota, je slovo, co vznikne, když ho rozhláskuji ?
S - samostatnost - jinak nezávislost, nejsme jí vždy schopni, hlavně ve stavu zamilovanosti, je nutné se jí naučit, hlavně po rozchodu a uvědomit si, že nejsme dvojice, ale dva lidé.
A - apatie - prvotní šok z rozchodu, stav, kdy je nám všechno jedno, samotu bezděčně přijímáme
M - milenec - milovaná bytost, která nás něco naučila a zároveň jsme jí naučili něco my.
O - opovržení - pohledy a mínění lidí, kteří nevidí, co se v lidech skrývá. Kriticky vnímají jen vnější projevy chování, bez hlubšího pochopení důvodů.
T - touha - očekávání něčeho krásného, co prožiji s milovanou osobou.
A - akát - trnovník, který píchá stejně, jako láska
Samota, tento pocit právě sžírá moji dušičku a nutí, aby plakala, protože jsem ztratila někoho, koho hodně miluji. Teď pociťuji jen prázdnotu a apatii. Jenže lidi, proti samotě musíme bojovat, protože nad námi nesmí zvítězit. Každý z nás si musíme najít někoho, anebo něco, co nám jí pomůže překonat a zase budou očka, dušička i ústa smát.
Všichni osamělí a zklamaní, neztrácejte prosím naději, vždyť umírá poslední !!

19. prosinec 1995
Autor Beruška1, 04.07.2005
Přečteno 542x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí