.......mému milému příteli.......ďábelskému sluníčku...

.......mému milému příteli.......ďábelskému sluníčku...

Anotace: Jak tenká je hranice přátelstvím a lásky mezi mužem a ženou může být.....

.......mému milému příteli.......ďábelskému sluníčku...

Motto : „Věrný přítel je medicínou duše“ latinské přísloví

„Láska a přátelství se vylučují “
La Bruyen
Přátelství považuji za cit, který má větší hodnotu, než láska. Věrných přátel si nesmírně vážím, snad právě proto, že je jich tak málo. Potřebuji přátele, protože mi pomáhají foukat bolístky na duši a radovat se z maličkostí.
Ráda se setkávám s lidmi, se kterými se cítím dobře a spojení.
Stává se to sice málokdy, ale přeci. Spojení začíná různě : stačí společná písnička, jindy básnička, názor.......
Osud mi do cesty takového člověka přivedl, po dlouhé době někoho, kdo mi rozumněl. Zvláštní pocit... Dokázal mi dát to, co potřebuji, a co mi chybělo. Básničky, písničky, noční procházky, držení za ruce, pár pus, které k ničemu nezavazují. Zkrátka medicína duše.
Tak a tady by mohl začít vztah na plné obrátky. ALE! Ctím krásnou myšlenku : „Láska a přátelství se vylučují“ Momentálně dávám přednost přátelství, i přesto, že si myslím, že mezi mužem a ženou nemůže vzniknout přátelství. Zničily dva vztahy, jen pro třetí s velmi nejistou budoucností. Tahle možnost tady vždy je, ale držím se rčení : Pokud jsou si dva souzeni, dostanou se k sobě za jakýchkoliv podmínek. A k tomu všemu ještě musí ti dva chtít
Právě proto mi dovol, můj milý příteli, abych Ti řekla, že Tě mám ráda, vážím si Tě pro Tvé názory i chování. Máš mou důvěru, takže ji prosím, nezklam. Vážím si, že jsme mohli spolu v prvomájových dnech spolu tábořit, zahřívat, držet se za ruce, dát si pusu s vědomím, že je to jen nádherná dvou bláznů, společné spiklenectví proti „světu“. To je medicína na mou duši, kterou jsem potřebovala.
Přeji Ti, ať jsi šťastný se svou láskou, prožívej život plnými doušky. Věř :
„Žijeme každou minutou ....“ Louise Hay

Tvá kamarádka a andílek na vandrech
10. května 1998
Autor Beruška1, 05.07.2005
Přečteno 695x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí