Co se děje ?

Co se děje ?

Anotace: Pocit prázdnoty.....blíží se nebo se neblíží rozchod....?

Co je?
Co se děje?
Nic. Jen pár slov, vět, dnů, měsíců, let. Pro nic za nic. Vždyť vše bylo fajn. Komu se něco stalo? Nikomu

Jen Ty a Já. BYLO.
Teď ? Ty a .......
Já a .......
Nic společného. Jen pár dnů, týdnů měsíců a dnů. Vše prošlo a zůstal jen pocit prázdnoty. Prázdnota, které se nechce věřit. Proč? Odpověď je v nás. Proč ? jen my jsme odpovědni za své pocity. Už netoužím po ničem jiném, než po klidu. Klid duše, chci najít sílu říci : „Už dál nemohu, nechci stát v cestě a být komplikací.“ Ano, nyní si připadám jako komplikace života toho druhého.
Možná chce změnu. Má ji snad už vyhlídnutou ? Nevím. Možná ano, ale nemá o tom vědět. A chci to vůbec vědět? Ale to je jiný příběh.
Dny, kdy čekáme na splnění svých snů už prošly.
Když láska začíná odcházet je to zlé. Zlé pro toho, kdo miluje. Miluje víc. Stačí pár ranek a rána je velká, nedá se zacelit. Kolikrát si říkáme, proč se to stalo? Třeba proto, že se kouzlo lásky ztratilo. Pak stačí,když víš, že se Tvá láska dokáže bavit i bez Tebe a ještě si z Tebe utahuje.
Už necítím nic. Nic, jen ..... vztek, bolest, úzkost, ale věřím, že vše přejde. Přejde, přebolí a budu se zase bezstarostně smát...
Autor Beruška1, 06.07.2005
Přečteno 384x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí