Přátelství

Přátelství

Anotace: ..tato úvaha vypovídá o mém pohledu na přátelství..

Život je velmi dlouhá cesta, která má mnoho překážek. Myslím, že každý člověk by měl mít alespoň jednoho dobrého přítele. Přítele, který vás vždy rozesměje, setře slzy, které vám stéjají po tvářích, vstane třeba ve 4 hodiny ráno, jen aby vám popřál krásný den. Měl by to být člověk, kterému bezmezně důvěřujete, a pokud by se někdy stalo, že vaši důvěru zklame, pak to není opravdový přítel. Přátelství dvou lidí mezi sebou je vůbec jedno z nejsilnějších lidských pout. Pokud jen jednou jedinkrát zapochybujete, zda ten člověk, se kterým trávíme mnoho volného času, je opravdu váš přítel – odpověď je vždy ne. Není, protože tomu ani sami nevěříte. I kdyby se kdokoli co nejvíce snažil být vám blízký, když vy sami tomu nedáte šanci, nepůjdete do toho tzv. naplno – pak není o co stát. V přátelství si musí lidé věřit, respektovat se, chránit štěstí toho druhého a měli by být ochotni položit za toho druhého život vlastní. Tak moc si přátelství cením a doufám, že si lidé začnou sebe sami více vážit a nacházet si své vlastní opravdové přátele, kteří s nimi půjdou tou dlouhou poutí života.
Autor kamich, 12.03.2008
Přečteno 448x
Tipy 1
Poslední tipující: WAYWARD
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...je dobře,že uvažuješ-zkus přečíst "díky ti příteli" od mé maličkosti(nemusíš).

12.03.2008 22:54:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí