Světová krizová situace společnosti a životního prostředí si vyžaduje reformu.

Světová krizová situace společnosti a životního prostředí si vyžaduje reformu.

Anotace: Nezamýšlejme se přílišně dlouho přátelé, aby na některá důležitá rozhodnutí našeho života nebylo nakonec až příliš pozdě.

Dvě strany mezi lidmi!
Vláda a občané.
Základní otázkou by mohlo býti tázání se na to, kdo pro koho tu je?
Jsou zde politické strany pro lidi či snad lidé pro politické strany?
Je to k nevíře, ale v dnešní světové situaci je tomu právě tak, že lid je zde na této planetě právě k obohacování se politiků a vládních zaměstnanců. Občané jsou hračkami a loutkami politické scény světového rázu.
Jaká to jest spravedlnost?
Ptám se:
"Když nakupuji jablka, dáváte ty peníze stromům které je plodí, či snad půdě z níž ty stromy vyrostly? Dáváte je naší planetě Zemi z níž je získáváte?"
Odpovím si sám:
"Ne! K čemu by přeci byly peníze v zemi nebo stromům? Ponecháváme si je my lidé."
Dobrá tedy, ale proč se alespoň nestarají ti lidé o naši matku Zemi, tak jak by zasluhovala? Tak aby mohla kvalitně sloužit i našim dětem a dětem jejich dětí?
Vypadá to tak, že naší světovou politickou scénu tyto záležitosti vůbec nezajímají.
Ale co je horší???
Přec to, že krizová situace životního prostředí a společnosti nezajímá ani valnou část občanské populace, která má všechny pravomoce k tomu, aby přinutila naše politiky k tomu jednat jinak!
"Jedině my lidé, jako lidská společnost, máme moc rozhodnout co politické strany a vlády dělají."
Vypadá to ovšem tak, jako by si to mnoho lidí ani neuvědomovalo a nebo je to ani nezajímalo. Povězte mi, jak mohou někoho nezajímat bytostně důležitá rozhodnutí lidstva?
No nezajímají!!!
Něco vám ale povím:
"Až se lidé stanou lidmi, kteří budou za sebe sama přebírat i svou zodpovědnost, namísto toho aby prosili Boha o odpuštění, tak teprve tehdy se dají věci do pohybu. Snad již nebude pozdě a lidstvo ještě bude schopno existence."
Na každém z nás to rozhodnutí jest! Nikdo mu neunikne!
Tak se zamýšlejme a konečně začněme také jednat, aby se věci dali do pohybu. Z pouhých řečí nic nevyřešíme.
Je to náš společný boj lidstva, ve kterém nám přeji vítězství nad vlastním arogantním a sobecky egoistickým materialismem.
S pozdravem Já mezi vámi ;)

PS: Jest mi jasno na paměti, že je potřeba vybudovat společně nové meze a kritéria naším světovým politickým a vládním scénám, na čemž se jistě pracuje nejen z mé vlastní perspektivy, ale již celosvětově!
Autor RešHeNúnHe, 15.03.2008
Přečteno 353x
Tipy 2
Poslední tipující: Namine, Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to si spousta, ale velikánská spousta lidí vůbec nedokáže představit, jak rádo mé srdce cítí přítomnost další zpřízněné duše v boji proti zneužívajícímu způsobu zacházení s planetou, kterým toliko bezostyšně a zcela lhostejně disponují předně rozčleněné vlády mašeho jednotného světa. Věřme však tomu, že změna nenechá dlouho na sebe čekat, a že to budou právě sami lidé, kdo se zaačnou podílet na pečlivé práci obnovování planetárního klimatu. Nikdy nebylo pozdě k tomu, aby nebylo možno začít jednat na změnách celého systému. Snad brzy podaří se mi uspokojivým způsobem označit prvotní přičinění v úpadku naší civilisace, onímž úpadkem mám na mysli přechod od přirozeného bytí s přírodou pohanských vyznání, k nepřirozenému vzývání abstraktního Boha na základech lstivého dogmatu a to navíc za pomocí násilí, násilí a násillí.

24.05.2008 16:20:00 | RešHeNúnHe

úplne s tebou súhlasím =)

16.03.2008 18:53:00 | Namine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí