Smysl? Nesmysl!

Smysl? Nesmysl!

Anotace: ...

...dnes je mi 25, mám narozky. Ale asi poprvé se na ně nějak netěším...začínám mít pocit, že nespěju k žádnému cíli...už je to dlouho, četla jsem krásnou (opravdu krásnou) knihu - Poselství od protinožců - tam slaví narozeniny, když se něco nového naučí, stanou se dobří v tom, čemu se věnují...dnes bych neměla mít narozky... Večer jsem nemohla usnout, vzpomínala jsem, co jsem si jako malá holka říkala, že v tomhle věku budu mít za sebou, co asi budu dělat...no, nějak to nesedí...ale to je asi v pořádku, byla jsem malá holka :o) Horší je, že stále nevím, čeho v životě chci dosáhnout, co chci vůbec dělat... docela mě to děsí. Člověku ten život utíká a pořád nic... Vím, že na takovýhle řeči mám ještě čas, ale myšlenkám neutečeš - to asi známe všichni... Třeba se tomu za pár dní budu smát, ale poslední dny to takhle cítím a nevím co s tím. Nevím kde hledat smysl...třeba jenom moc přemýšlím, ale to já jsem dělala vždycky... Mám pocit, že všichni kolem mě mají jasno, jdou si za tím svým cílem a vědí co chtějí...já se plácám od ničeho k ničemu...jsem tady vůbec dobře??? Život se nezastaví a nedá nám čas na rozmyšlenou...asi ví proč to dělá ;o)
Autor sht1, 20.03.2008
Přečteno 470x
Tipy 6
Poslední tipující: Gabrielle, Bíša, Lumen
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hele taky by mě nenapadlo že ve svým věku budu viset ve vzduchoprázdnu ale možná je cíl nedělat nic...nevím...snažím se být šťastná

17.10.2011 15:27:00 | la loba

jo...to s tebou budou souhlasit všichni, v různém věku, to mi věř..aspon jednou za život, všichni.Jen jsem si vzpomněla : "i cesta je cíl"..:-), toš hodně tvořivou cestu vinšuju..

18.07.2009 00:07:00 | trenérka

Nikdy není pozdě...

05.05.2009 21:43:00 | Bíša

Ahoj. Chtěl bych ti pomoci, ale nemůžu. To můžeš jedině ty! Já jsem se hodně dlouho motal životem, než jsem začal něco dělat. Do dnes se motám, a stále nevím kudy kam. Ale rozhodl jsem se, že musím někam. A když mi to nevyhovuje tady, tak musím někam jinam.
Prostě, život ti utíká. Musíš něco dělat, a je jedno co! Musíš mít něco co budeš říkat svým pradětem, až budeš babička. Jeť třeba do tý Austrálie do bushe ... něco poznat, něco překonat, něco udělat, a je jedno co.
Hergot tohle všechno zní jako nesmysl!

29.03.2009 22:56:00 | abra

Slunce vypluje do tvé dušičky a rozjasní tvůj život navěky....... :-)

23.03.2008 17:06:00 | Lumen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí