:'( o mě

:'( o mě

neplním očekávání, jsem mizerná napodobenina člověka a používám špatnou voňavku...tak až se mi jednou v nedohlednu něco povede, tak mi to napište na kousek papírku a dejte pod náhrobek, abych měla, věděla, cítila...ono je to vlastně jedno...co na tom, že jsem zoufalá, musíte mi tu bídu všichni cpát do očí? Musíte já vím, protože jí hledám i tam kde není a tím si přijdu zbytečnější, marnější, nelogičtější, patetičtější, víc jako já, víc jako psychopat...A to smutné na tom, já to všechno vím...a ted zase jen sedim a cumim do tý krabice a rikam si co tu probuh jeste delam, proc uz se nepasu ve vecnych lovistich, protozr tsm patrim, krava kterou je treba zastrelit...Na pusty ostrov by si sebou prece nikdo nevzal cokoladu, tuzku a papir, nikdo by nebyl tak naivni...
Ja už nevim, slzy jsou k ničemu, žiletky semi hnusí - nejsem prece magor, nekourim, nefetuju, tak co mam delat aby to tak nebolelo??? Zbývá jen kulka do hlavy, tak au revoir - ale potkáme se ještě někdy??? prý nemít strach a to se dělá zase jak...

Nechte to být, rupli mi nervy...
Přečteno 862x
Tipy 20
Poslední tipující: Leedram, Syala, sluníčko sedmitečné, drsnosrstej kokršpaněl, kouzelníček, Dračičák, Bíša, její alter ego, Keira Fey, blue, ...
ikonkaKomentáře (18)
ikonkaKomentujících (16)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

slečno netopýrková-wiggová, jestli tě nezačne svět bavit, tak z toho budu taky pěkně v háji, páč lidi jako ty si nezaslouží takhle padat... koutky rtů nahoru... jen se kolem podívej kolik lidí o tobě ví a kolika záleží na tom co děláš... i kdyby´s znala jen jednoho příjemnýho člověka, tak kvůli němu má cenu ráno vstávat, no ne?

26.10.2008 00:34:00 | drsnosrstej kokršpaněl

no humorne mi to moc tedy neprijde, ty drahy komente pode mnou, je to proste vykrik szoufale holky, co se citi sama... kazdej z nas se tak citil a nebo teprve bude citit, hlavni ale je, ze to prozije naprosto kazdy, neznam cloveka a ani neverim nej, ze by existoval absolutne stastny jedinec..an mrtví nemuzou byt stastní... nikdo neni uplne stastnej.. jen nam zbyva verit, ze to jednou snad prejde... a bul, vybulis se a svet nebude tak cernej,bude sedej,ale pak se za cas zase vybarvi... hodne zdaru..Saddovka :)

30.09.2008 13:44:00 | saddova

Skvělá úvaha. Už dlouho jsem tu nečetl nic tak humorného… píšu 1 a hechtám se…

25.09.2008 19:35:00 | kouzelníček

Každý má právo na své smutky.

29.08.2008 10:04:00 | Dračičák

:+)

27.07.2008 14:21:00 | Bíša

Tak tragický to nebude ne ?

13.07.2008 15:49:00 | anti-HERO

bude líp a bude zase hůř...tak už to chodí...

13.05.2008 18:16:00 | ta co bývala Andělem

nedávno jsem se zamýšlel, nad tou otázkou: co bych si vzal na pustý ostrov?

1. mě napadla knížka o astronomii která mě baví ale nemám ji ještě ani z půlky přečtenou a nějak se k tomu nemám, tak tam bych měl na ni čas :)

2. mě napadlo to co Tebe - tužku a papír, spoustu papíru :)

3. až jako 3. mě napadlo že bych si mohl sebou přece vzít člověka! :)

09.05.2008 19:08:00 | blue

Boužel je to tak na své trapení jsme samy my se musíme zapřít a jít dál i když nám všihni hazej klacky pod nohy nezapomínej každýho zlomý tvoje důvěra v tebe ne ,že hledat pravdu ,ale stojíš si za svímy nazory a víš co je pravda.

03.05.2008 10:30:00 | Davek Elf

Vyjádřila jsi své pocity právě v tu chvíli, kdy ti ruply nervy. Vyjádřila jsi svoji nespokojenost menší "zpovědí". Někomu to přijde jako blbé kecy, někdo se do toho vžije a cítí s tebou. Přidávám ti tip za spontánnost :)

Tyhle myšlenky má občas každý, pak se ale vyspí a zapomene, že vůbec něco bylo. Nj... V nějaké situaci depka zase přijde, ale co už. Život si s námi hraje. Tak hrajme také ;)

02.05.2008 09:43:00 | Anewue

To se občas stává, že to člověk neustává. Neboj, bude líp.

17.04.2008 11:45:00 | Dračičák

Až bude vše jen z desetiny tak černý jak se to tady snažíš vylíčit, možná si to přečtu znova. Ale teď bych to zařadila do sekce ,,pohádky-směšné"
Sorry... Nikdy sem nebyla optimista, ale dokud je člověk zdravej, oblíbenej a milovanej, tak si sakra nemá na co stěžovat. Když nejde o život, jde vlastně o hovno!

14.04.2008 07:42:00 | major.siorak

A pro tebe ... i pro tu největší pitominu světa stojí za to žít - i kdyby to mělo být jen pro sebe ... kdo tvrdí opak .. je ta/ ten kráva nebo vůl na pastvě .. hlavu vzhůru, vypni se v ramenech .. a nechávej za sebou ty, co pro své pohodlí chtěli šlapat po tvých snech ;)

24.03.2008 22:17:00 | Analisieren

M.V.Jung - myslím, že zde není pro tvé "kladení na srdce" místa :) tady se prozatím ještě cítí a nehází studenými šutry .. tak kšá zlý démone :) běž do kamene necitu tesat sám :)

24.03.2008 22:15:00 | Analisieren

být bez tebe???A má to smysl...zmiz ze světa ty zmizím i já i když ne tak docela

24.03.2008 13:59:00 | Hagiela

Ach maličká. V krajním zoufalstvím a sevření tmavého rohu, dokážeme říci i co nejméně chceme. Inu, věru, vzdát to umí i zvíře. Člověk je člověkem proto, že neztrácí vlastní hrdost, myšlení a úsudek.

Tak neblázni, blázínku, jednou lépe nebude, ale alespoň si snáze zvykneme.

24.03.2008 13:46:00 | M.V.Jung.

Nevěřím, že by mělo být všechno tak černé:)

23.03.2008 17:24:00 | Šerák

tak ale ted jsi me poradne nastval!!!co to ma bejt za kecy??to ze te lidi odsuzujou za to jaka jsi je jejich problem.je tu dalsi spousta hafo lidi kteri ti stoji za to tu zustat a lidi co by za tebe byli ochotni dat zivot svuj!proc to delat?psala jsi mi jak se rozhodnout.je to jako dve cesty...je jedno kterou si vyberes,obe te dovedou ke stejnemu cíli-vsak vis-osud se tomu rika.ale zalezi na tobe kterou cestu si vyberes!tak proc na chvilku neodhodit ten naprogramovany mozek a alespon na chvilku poslechnout sve touhy a prani.alespon jednou v zivote si spln to po cem tajne touzis...jdi za nim,nebo jen sedni k pocitaci...a pak uz je to snadne...mam te moc rad katysku muj zlatej:*vic rici nedokazi...slova dosla...

23.03.2008 09:07:00 | vox animi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí