Život bez skejtů a ,,dram en bejs"

Život bez skejtů a ,,dram en bejs"

Anotace: ne nejsem mimozemšťan:) i když...

Často, když jdu po venku po ulici a pozoruji svět kolem sebe, mívám nutkání srovnávat se s ostatními vrstevníky.Výsledek mých pozorování je přitom téměř vždy stejný. Na konec totiž stejně pokaždé konstatuji, že se do tohoto světa vlastně vůbec nehodím, a samotná má existence zde je nejspíš jedním velkým omylem.Ať už jde o oblečení, chování či snad životní postoj, zcela vystupuji z řady a zapadnout do davu stává se čím dál větším problémem.
Začněme u oblečení:
Nosím obyčejné džíny, jejichž rozkrok nekončí kdesi mezi koleny, a půlky my nelezou ven kdykoliv se ukloním.Na rozdíl od mých spolužaček, které při sebemenším ohnutí hrdě ukazují světu 90% celého svého pozadí, aby se pak mohly ladným způsobem zase narovnat zpátky, teatrálním pohybem povytáhnout kalhoty do pasu a s hraným znechucením zařvat nejlépe na celé kolo:,,Ty vole, už mi z těch kalhot zase leze prdel.“
Dostanu-li se k výše položeným částím oblečení – tedy k mikinám, tričkům a košilím, opět spatřuji řadu rozdílů.Necítím totiž jakoukoliv potřebu dávat svému okolí najevo, že mou nejoblíbenější kytičkou je marihuana – tudíž nenosím její obrázky všude po těle, stejně tak by jste zřejmě nenašli na mém ošacení žádné věty typu ,, fuck the school“ a dokonce ani ,,stylové“ lebky se zkříženými hnáty mně nijak neoslnily.
Na nohách nosím obyčejné čínské tenisky s barevnými tkaničkami a něco jako skejty bych si nejspíš v životě neobula, už jen proto, že při prvních třech rychlých krocích mého ranního sprintu do školy bych si nejspíš rozbila hubu.
Popojeďme ale k mluvě a chování:
Popravdě, nesnáším, když někdo plive na zem, a proto to sama nedělám.Docela se mi tudíž zvedá žaludek, když cestou do školy kličkuji mezi plivanci, úhledně naskládanými na chodník a snažím se, do některého z nich nešlápnout.Stejně tak vyžvíkanou žvejku obvykle nelepím na židli, stůl, zábradlí, sloupy, ale zcela nudně a neoriginálně je prostě hážu do koše. Protože jsem hrdá na svůj rodný jazyk, snažím se mluvit alespoň trochu spisovně, s přáteli se nezdravím slovy : ,,Čest ty pi…“ ,,Zdar vole“, nevkládám za každé slovo ,,yeah“, neřvu cool slogany jako ,,Hej Negas, wot ár jů důink hír, yeah?“ a znám mnohem více slovních druhů než mí vrstevníci, kteří si bohatě vystačí se slovesy posrat, nasrat, vysrat či přídavnými jmény posraný, nasraný a zasraný.
A co můj životní postoj?
Kupodivu, chodím do školy kvůli sobě, ne kvůli rodičům.Nemívám pocit, že všechno je na hovno.Nehádám se s rodiči, s učiteli, důchodci, ani s jinými ,, rádoby autoritami“. Neposlouchám D´n´B (nebo jak se to vůbec píše :D), a tanec, který spočívá v postávání uprostřed parketu ( nejlépe s cigárem v hubě) a kývání hlavou, silně připomínající drůběž při sypání zrní, pro mě prostě postrádá smysl.

Divte se nebo ne, i přes to všechno žiju. A dá se říci, že vlastně spokojeně.Možná jsem jenom jakási podivná anomálie, hříčka přírody, genetickej omyl.A nebo možná, jsem tu správě. Možná to tak má být, a jsem prostě jen živoucí důkaz toho, že žít se dá i bez skejtů, jointů a plivání na zem.
Autor kulí očko, 11.04.2008
Přečteno 677x
Tipy 7
Poslední tipující: Vampiric.Angel, Aťan, Simísek
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Problém je, že "normálních" je sice hodně, ale nejsou vidět. Vymaštěnýho flusala si každý víc všimne, řekl bych. Dnešní média si je žádají. Že by redaktoři a režiséři taky flusali?

26.06.2008 12:40:00 | Aťan

Mě moc divná nepříjdeš, spíš "ohrožená"-pač takovýhle holek už je fakt málo.
Ale na druhou stranu, já mám SK8 rád, nejsem skejťák a i přesto to mám rád.
A se SK8 botama ranní sprint zvládám celkem obstojně, chce to jenom praxi....

takže né divná, ale prostě jenom jiná ... a co má bejt ?

02.06.2008 09:44:00 | anti-HERO

PS.
Hezky se to čte....
Takže pěkný

02.06.2008 09:44:00 | anti-HERO

no alespoň vidím že nejsem sama, kdo si v tom dnešním světě tak trochu připadá jako návštěvník z kosmu:) a co se týče těch sukní, šat a bot na podpatku, byla jsem ráda, že jsem přežila základní kurz tanečních, hned po šluskoloně střevíčky letěly do kouta, a myslím, že tam i hodně dlouho zůstanou :D

15.04.2008 14:36:00 | kulí očko

heheee, to je paráda, skvěle popsáno! hnusí se mi jak ty plivance , tak rozkroky u kolen a na úplně stejné úrovni jsou barbíny v legínách a špičatých botech na podpatku... nějak jsem si absurditu tady toho všeho uvedomila, když jsem klusala z našeho krkolomnýho kopce v den maturitních písemek, podpatky mi zapadávaly do mezer v kočičích hlavách... ve slušňáckých šatičkách jsem si připadala jak sekretářka(pane šéf, můžu se vám posadit na kopírku?!)... a já si říkala, PROČ?:D... během psaní jsem ty mučící boty stejně kopla pod lavici... jenom jsem přemýšlela, proč v tom někdo chodí dobrovolně!
a odhalený zadky svých spolužaček... zvedá se mi dennodenně žaludek, nic hezkýho to není...:)
prostě máš pravdu, vidím, že ti nedělá žádnej problém vyrovnat se s tím,že nepatříž mezi ty, co jsou "jazzy, cool, in a sweety!":D
(uf, to jsem se rozepsala...pardoon)

13.04.2008 12:32:00 | Trdlo

Tohle je dost dobrá úvaha a v hodně věcech s tebou souhlasím=)

13.04.2008 10:04:00 | Simísek

hej tak ty seš fakt dobrá!!!!! sem si te uplne za tuhle uvahu oblíbila....máme hodně společnýho :) líbej se mi tvoje psanýýý "řeči" :)

12.04.2008 20:01:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí