Jiné řešení

Jiné řešení

Anotace: S každou větou přichází jiná myšlenka a tak se prosím nezalekněte nemelodičnosti této úvahy :)

Občas musíme najít jiné řešení než to, jaké po nás vyžaduje situace.
Někdy se holt musíme zamyslet sami nad sebou, což je strašně těžká a neobjektivní záležitost. Nevím jak u vás, ale u mě je mnohem těžší najít pozitivní vlastnosti. Né že bych je neměla, ale jakoby se jimi nechci chlubit.
Prostě, musíme najít to řešení, na které by sme v životě nepomysleli.
Prostě nějaký ten exit z „těžké“ situace.
Taky, podle toho co berete za těžkou situaci, se musíte přizpůsobit podmínkám navazujících dnů.
Co uděláš dnes, potáhne se s tebou nanejmín a při nejlepším dva dny.
Nějaké jiné věci třeba týden, měsíc, rok, desetilétí a někdy i celý život.
Musíme si ovědomit, jestli chceme svůj strach svěřit strachu a nebo se jen poflakovat život a bojovat jen se svým vlastním obrazem v zrcadle.
Ale i ten obraz dokáže být někdy hodně krutý a zaujatý proti nám a tak se mu podřizujeme se vší vstříctností, hlavně aby nás nechal být.
Že by nevytažený šrapnel?
Autor PoeziGirl, 19.04.2008
Přečteno 295x
Tipy 6
Poslední tipující: jedam, Lachailla, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je těžké takle o těchto věcech psát, já se jen stále více ujišťuji, že máme mnoho společného ;o)

19.04.2008 19:44:00 | Lachailla

Není to vždy lehké v životě...

19.04.2008 14:34:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí