Výkřik do tmy

Výkřik do tmy

Anotace: hm takový malý pokus, ostatní jistě prominou :)

…tma, všude okolo mě, žádné barvy, žádná naděje, nic na čem by mi v životě záleželo, nic…
proč mám v hlavě prázdné místo, které je zároveň plné myšlenek, které nechápu…myšlenky, sny, bolest, utrpení, patří to k životu?...proč je život tak krutý…proč drásá mou mysl, jakoby byla kus hadru…proč!...proč jedno prázdné místo je zaplněno jiným…proč ten jiný je někdo, koho neznám, ale mám pocit, jakobych ho znala už odmalička…proč je to ten, kterého z hlouby duše nenávidím…ale zároveň miluju...proč…je to snad špatná otázka?...dá se na ní vůbec odpovědět?...na každou otázku lze nalézt odpověď…kde jí naleznu…v hudbě, v knížkách…můžu hledat hodiny i minuty, ale nenajdu…čas, který trávím je jaok kapka vody v moři, ptám se jen…jaký má smysl žít…proč tu jsem…záleží mi na někom…mám ve svém srdci ještě trochu tepla…ptám se jen na jedno…

…proč jsem
Autor Psychopatická lentilka, 20.04.2008
Přečteno 363x
Tipy 7
Poslední tipující: JiTuŠaK, Emily Winnacott, Simísek, prostě Zuzana
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

ano, proč jsem a KDO jsem?! sama si tyto otázky kladu dost často..
na tvém díle mě hodně zaujal už název.. je to správně podané.. člověk se do toho položí a začne nad tím vším přemýšlet..

08.07.2008 15:18:00 | Emily Winnacott

...jakobys mluvila mými ústy, které vždy zůstanou němá...=)

21.04.2008 20:23:00 | Simísek

Přijde na to.. Přijdeš na to.., tohle mi taky občas nedává spát.
(hej - a k tvému nicku - jen takový dotaz od milovníka obskurních a jiných filmů - myslíš tu Acid Burn z Hackers? )

20.04.2008 16:06:00 | prostě Zuzana

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí