Proč si věřit?...nebo spíš nevěřit?

Proč si věřit?...nebo spíš nevěřit?

Anotace: Smutný, ale pravdivý...i když kdo to nezažil, asi neuvěří

Jak má člověk věřit tomu,že je schopen něčeho dosáhnout a něco dokázat, když pořád slyší: "Na to nemáš!", "Nesnaž se, je to zbytečný!"... Taková slova moc odvahy nedodají a slýchat je hodně často docela bolí. Zanechají jizvy na duši, i když je vyřkne někdo, koho sice znáte, ale jen tak zběžně, nebo někdo, kdo je vám blízký, ale není vám nejblíž. Ty jizvy však nebudou tak hluboké, jako když je vyřkne někdo, na kom vám opravdu moc záleží a od koho byste je vůbec nečekaly. Tak vznikají ty hluboké rány, které se nikdy úplně nezahojí, a které zůstávají na celý život. Tato slova od opravdu blízkých lidí vás stahují ke dnu, ze kterého se jen těžko dostává zpět na hladinu. Navíc má člověk pocit, že je zbytečný, a že je na světě úplně sám. Když člověka takto potopí i ti, se kterými vždycky počítal a od kterých si myslel, že přijde pomoc, když mu bude nejhůře, na koho se potom může spolehnout, když bude potřeba? A jak má teda věřit sám sobě???
Autor kleopatra.sedma, 22.04.2008
Přečteno 460x
Tipy 15
Poslední tipující: PANGÁSIUS, BArBArKO, pamp_elka, snupicek, Haniéčka, blue, Kyška, strašidýlko-střapatý, Lilly Lightová, Agniezka, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tip...někdy se musí holt bojovat...

09.02.2010 21:38:00 | PANGÁSIUS

Bohužel na některé věci (a jejich dost) je člověk vždycky sám.
Rány na duši se hojí nejhůř, zda-li vůbec.

28.01.2010 10:25:00 | UCET KE ZRUSENI

Neposlouchat okolí a jeho kecy-pokud na něco nemám-no a co?A pokud mám..no a co? :-)

10.01.2010 13:05:00 | Weylin

... naposled jsem to viděla na Avatáru. vycenit zuby, zavrčet, v boji nepřemýšlet o výsledku, bejt jen v přítomným okamžiku a soustředit se na to, co chci..... :) samo že to taky neumím...

09.01.2010 21:30:00 | pamp_elka

moc pěkné

08.01.2010 21:06:00 | Česi

bohužel pravdivé...Řekne se:spolíhej se na sebe,ne na ostatní,ti můžou zradit,ty sebe zradit nesmíš.To je pravda..A hezky se to říká..Ale nikdy to nejde provést.Každý je svým způsobem nějak na někom závislí...V dětství jste závislí na rodiče.. Ikdyž jste sebevětší samotáři,potřebujete někoho,kdo vám aspoň jednou řekne:jo,mám tě rád/a...Nejde být nezávislí...A proto se musí aspoň někomu trochu věřit..Jde o to,narazit na správný lidi...

24.02.2009 16:35:00 | Barpob

moje moc dobrá kamarádka... mi nedávno řekla větu, která mě zasáhla (ale v dobrém)... řekla mi: že ten kdo nám něco nepřeje, kdo nás od něčeho odradí a nedovede nás pochopit... vlastně není náš pravý přítel

tak Ti popřeji ať nalezneš ty pravé přátele :)

12.02.2009 10:29:00 | blue

na koho se spolehnout,,,,sam na sebe, protoze okoli dokaze ranit, i kdyz treba nechce, v tu chvili si to neuvedomi, ale i tak od pratel to boli nejvic, slova jsou nekdy ostrejsi nez dyka, to clovek nezmeni, presne tohle ja znam, krasny dilko, fakt ze jo

11.02.2009 18:21:00 | strašidýlko-střapatý

Moc pěkné myšlenky a postřehy. Dávám ST :)

14.01.2009 22:56:00 | Lilly Lightová

Nikdy bych to nikomu neřekl. A Ty si věř!

04.01.2009 16:42:00 | Bíša

pane jo..tleskám ti..protože to je krásně řečeno..pravdivé je to.. tleskám ti..dostalo mě to..

31.05.2008 10:53:00 | petinQa

Mým komentářem je Vzkaz Kleopatře, ta báseň je pro tebe, svým dílkem Proč si věřit........ jsi ji vyprovokovala a ospalý už vážně jsem. Dobrou

23.04.2008 02:42:00 | ReLaXáToR

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí