Nic

Nic

Anotace: Potřebuju napsat,jak mi teď je,protože to asi..sama nechápu

Jak ti teď je? Co cítíš? Častá otázka přátel,rodiny,známých..Někteří projevují opravdový zájem a u jiných je to jen dotaz ze slušnosti a už předem doufají,že řekneš něco jako: v pohodě,nebo:jsem ok.
ale občas..Bych tu odpověď tak ráda rozvedla a pokusila se to popsat.To-tu prázdnotu.Protože teď zrovna necítím nic.Ani radost,ani smutek,křivdu,bolest,lásku.Nic.je to nepopsatelná prázdnota a lhostejnost,která nechce zmizet.Lhostejnost..Časem i přátele přestane bavit poslouchat věčné nářky.A tak se přetvařuju,přehrávám,namlouvám..
Teď ale ne.
Autor MissLonely, 02.05.2008
Přečteno 330x
Tipy 3
Poslední tipující: nedám si. díky, Simísek
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

,,Časem i přátele přestane bavit poslouchat věčné nářky,,- anomáš pravdu i toho nejveštího přítele to jednou přestane bavit ať už má nás jakkoli rád , opravdu chápu co tu píše, protože to sáme prožívám já, jak psal simísek je nás tady víc, ale nevím jakou radu ti dát protože sama si neumím pomoci natož radit ostatním, jen skus se svěřovat přátelům dál třeba máš někoho kdo to vydrží:)

02.05.2008 19:05:00 | anima alba

Ach joo... ani nevíš, jak moc Ti rozumím...=) A jak moc Ti asi rozumí většina lidí tady na Literu, lidi, kteří se snaží svoji dušičku rozdávat alespoň pomocí básní, kteří se tu prázdnotu snaží vyjádřit pomocí básní, my všichni tady chápeme, co cítíš, protože většiina z nás to zažívá nebo to už má nějakým způsobem za sebou... Jediné, co Ti můžu poradit je...drž se.

02.05.2008 16:59:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí