Co se to děje ? - Jaký je náš smysl ?

Co se to děje ? - Jaký je náš smysl ?

Anotace: Čas je jako voda - v minulosti pramen, v přítomnosti řekou a v budoucnosti mořem. ...voda se z moře vypaří, zaprší a vsákne se do země,... a je tu pramen.. ale má v sobě obsahově i nové složky, jenž na počátku neměla.

Na počátku všeho,...
ehm,
před počátkem bylo...
taky ne,
...

Jsem člověk a mé schopnosti vnímání, toho v čem žiji, jsou omezeny tím co stvořilo vše kolem...
Jsem to co bytosti, které mě od mého narození provázejí, nazývají člověkem.
Jsem člověk tuze zvědavý a vehementně zamýšlivý.

Já jakožto člověk, sem součástí toho, čeho jsou součástí všichni a všechno.

Dlouho jsem přemýšlel, dlouho je z mého hlediska 10 a více let, o tom kdo jsem, co představuji, proč jsem, jak to všechno kolem vzniklo, co bylo počátkem a co bylo před počátkem, co se děje, a jak to dopadne, a co bude až to skončí, a je to všechno kolem systém, nebo chaos ?

Došel jsem ke svému závěru, chaos - nemá existenci.
Chaos jakožto stav s vysokou neuspořádaností, je v podstatě pouze a jenom složitý systém.

Snad jsme součástí organizmu, a ten organizmus je součástí ještě vyššího organizmu, a nakonec samotný vesmír je jen složitý prvek, který je součástí každé buňky, ne buňky v přítomném slova smyslu, ale v budoucím slova smyslu.
Jakoby snad naše buňky fungovali jako nositelé, předchozího vesmírného cyklu, jenž se neustále opakuje, pouze s tím rozdílem, že se v podstatě vyvíjí.
Znamenalo by to, že my jsme součástí programu, který má za úkol naprogramovat lepší program než je sám o sobě on.
A my, i když jako hodně malá součást toho všeho, pomáháme programovat tu část v které se nacházíme pro budoucí vesmír.

Teď, pokud jste pochopili jak jsem to myslel, by vás nejspíš měla napadnout otázka k čemu to teda všechno vlastně je a kam to směřuje ?

Myslím, že se to neustále vyvíjí, po každém pomyslném konci, nebo spíše restartu, vznikne nová sféra.
Po nastávajícím restartu vznikne sféra, v níž budeme existovat jako součást budoucího systému. Až těchto sfér bude nějaké určité množství, dojde k restartu ještě vyššího cyklu, a předchozí stav to uloží do nějakého registru. V podstatě to trvá jako by málo chvil, ale nám jakožto skoro jedné z nejmenších částeček vesmíru to přijde časově ohromě nekonečné.

Jen pořád nevím, proč se to děje,... snad jsme součástí nějakého krásného a neuvěřitelného díla. Třeba to tak univerzum cítí ;)
Autor Orichi, 19.05.2008
Přečteno 374x
Tipy 3
Poslední tipující: Verule
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak už bylo řečeno, všechno má svůj smysl. A smyslem života je žít se vším všudy. Zrod, vývin, náplň života, skon. Běžný koloběh našich životů. Jen každá doba nese svou změnu, stále vyvinutější a náročnější. Každý se ji musí naučit žít. Kdo to nezvládá, má smůlu. Potom už jen přemýšlení nestačí....Tak nějak česky řečeno.:-)

07.06.2008 20:34:00 | Verule

Každá věc, živá i neživá, má smysl. Strom je zde, aby produkoval kyslík. Zvířata proto, aby nám byla potravou. Lidé jsou zde, aby každý jednotlivec nebyl sám. I ten blbý kámen má smysl - třeba jako stavební prvek.

Vzhledem k výše napsanému nevěřím, že by to vše byla jen náhoda. Má to smysl. Krásný smysl. Myslím, že to vše kdosi stvořil, že to je zde proto, abychom se radovali.

Problémem je, že hledáš jen u sebe :-)

S požehnáním

19.05.2008 20:56:00 | Hippy

A musí mit nutně všechno nějaký smysl? Jaký by to mělo smysl?:-)

19.05.2008 08:13:00 | Weylin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí