Díky, že jsi

Díky, že jsi

Anotace: ...

Někdy mě udivuje, že když tě vidím stále mě hřeje na hrudi, a že když mi napíšeš tak ráda odpovídám a nevypínám tě se slovy "musim tam a tam"...

Připadá mi, že mě znáš skrz naskrz... Snad víš jaká jsem, a že mě tak bereš... nesnažíš se mně měnit... To je důvod mojí nehynoucí lásky :)

Pamatuješ jak sme se viděli napoprvé... ještě teď se tomu směju... nové prostředí a já se všeho hrozně bála a ty si mi to ze začátku moc nedala...dík jako...
Nevim jestli se měnil čas nebo my, ale děkuji za chvíly kdy jsme na sebe promluvili poprvé...

Čekali nás krásné 4 roky, které jsem si vážně užila... nevim jak ty... byla jsi šprtka :D
A pamatuješ na rozlučku v divadle? Náš taneček na pódium? Jak jsme si mysleli, že nás nikdo nevidí?
Hrozně jsem to obrečela... a kdo stál vedle mě?

Nevěřila jsem, že se snad někdy potom uvidíme... a koukej... a přitom jsme každá tak hrozně jiná od té doby... dělí nás více jak 50km (teda přez týden) ale já vím, že když je nejhůř jseš mi ty nejvíc nablízku...

Nejvíc jsem si to umědomila, když mi bylo nejhůř...ty víš kdy... nečekala jsem, že zrovna ty budeš schopná mě z toho dostat.

Možná, že už to není tak jako dřív... nevýdáme se tak často...ale až se tě někdo zeptá, jestli znáš někoho kdo by pro Tebe dýchal... s naprostým klidem můžeš vyslovit moje Jméno...

Jsem hrdá na to, že právě ty jsi moje nejlepší kamarádka...
Autor Hříšná, 25.05.2008
Přečteno 615x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon, Karlička, Nekoušu
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nevýdáme se.
i když podle některých by se gramatika y/i měla zcela zrušit protože jen odpoutává od obsahu sdělení :-)

08.08.2009 00:06:00 | ewon

Krásné!;)

03.11.2008 04:20:00 | Karlička

moc heské, tvoje kamarádka musí mít radost :)

26.05.2008 22:01:00 | Nekoušu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí