Beze slov

Beze slov

Anotace: Pro ty, co byli i nebyli ....

Prý by každý měl něco o tom "gabkinovo srazíku" napsat. Tak jo. Ti nejrychlejší už to stihli. A co já? Tak honem. Šup, šup.

Budeme psát básně,
jak tam bylo krásně,
seděli jsme spolu
u jednoho stolu ...

Ale ne, tak ne. Ty rýmy mně dnes nějak svazují. Že by snad volný verš? No jo, jenomže mně se tak rozvolnil, že se už ani do sekce Básně nevejde. Takže co? Takže úvaha nebo spíš reportáž? Ale co napsat? Co zdůraznit? Co nevynechat? Ani celý několikasvazkový román by vám nemohl přenést tu atmosféru. A nám, co jsme to zažili, stačí jen pár slov, možná pohled do očí nebo šibalské mrknutí. A víme. Koutky se začnou škubat a do tváře se dere úsměv. Stačí slůvko, věta. Co takhle: "Ani nenahazuj ...".

Tak proč psát dlouze o tom, jak jsme si pěkně zabékali u ohně, jak chutnaly opečený buřty, o kamenech u řeky a stromech v lese, o ohnivé šou při grilování, stáncích s perníkovými srdci a lízátky, o plném hrnci výborné polévky a nebo třeba o kopretinách?
Jo a Aťane, jen tak mimochodem, na golf jsme měli příliš vysokou trávu ...

Na některých místech nabádají průvodci turisty, aby na navštíveném místě něco zanechali. Třeba minci v kašně nebo studni. Aby si pojistili, že se do těch pěkných míst vrátí. A vidíte. Našli se i tací, co i podstatně větší věci zanechali. A víc. Snad aby to byla tutovka.

A pro vás, co jste tam nebyli. Bohužel, je to beze slov. Tak pro příště. O tom si nic nepřečtete. Na to fakt nejsou ta správná slova. To se musí zažít.

*****************************************************
P.S. Ty spacáky tu máte dobře uložený .... :-)
Autor Štěpina G, 26.05.2008
Přečteno 686x
Tipy 20
Poslední tipující: STIMPRE, Iva Borecká, maurra, mamina, Lucie Teru, G.P., Levandule, spare, Bíša, Romana Šamanka Ladyloba, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mrzí mě, že jsem nakonec nemohla:-( ... no, ale zase na druhou stranu .. mám odmaturovanou dceru :-)

29.05.2008 05:50:00 | mamina

No tak, nefňukej, to jseš chlap?

28.05.2008 05:39:00 | Štěpina G

Sio, teď fňukáš - mohl jsi tam být...

27.05.2008 23:11:00 | Bíša

Zuzi super napsáno.....člověk se při tom vážně vrací a je mu fajn fajn.....děkuju

27.05.2008 05:47:00 | Lucie Teru

Až se náš pojízdný oř trochu zmátoří, určitě přijedeme a snad tu ty spacáky taky nezapomeneme .... :-))

27.05.2008 05:47:00 | Štěpina G

Příště srázek u Štěpiny?
Jó, to budou hovadiny!
(Jen - musí kvést kopretiny...)

26.05.2008 23:06:00 | G.P.

Spacáky u vás nezůstaly na obrůstání mechem a pavučinami, ale jsou důvodem fofrem naložit zadečky Gabkinovců do pojízdného oře a přijet na oplátku
alespoň na kafíčko k nám :-))) Už se na vás moc těšíme :-)

26.05.2008 21:53:00 | Levandule

Začínám míti Gabkinovo světa vidění...

26.05.2008 15:53:00 | Bíša

jo jo na známost se dáva
ze formu pro lízatko postrádám :)

Štepinko G
děkuji za opateru,
chutilo mi namojveru :)

26.05.2008 14:50:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí