Beznaděj

Beznaděj

Anotace: ...jak dokáže být láska krutá...

…život…jaký je…proč…když konečně někoho potkám…když někoho najdu…poznám…mám ho ráda…proč musí být tak vzdálený... jedinou možností, jak se setkat je…vlastně žádná možnost není…nikdy se neuvidíme a přeci…přeci ho mám raději, než koho kolik ze školy…jeho věty skrze síť jsou krásnější než miliony básní…při každém jeho slově se cítím tak…volná, bezstarostná…i přes naprosto ošidnou náladu mě dokáže rozesmát…nevím proč…nevím jak se to stalo…ale asi…asi mi je bližší…než ostatní…asi mi není zcela lhostejný, jako každý jiný…asi ho vážně…miluju…a o to víc mě drásá myšlenka…že se už nikdy nesetkáme…jediná možnost jak spolu mluvit…je…přes web…i když mě jeho zprávy vždy rozveselí…pořád se to nedává srovnávat s mluveným slovem…slyšet od něj sebetišeji to nejkratší slovo…jen to…nic víc…jen slovo, které by mi utkvělo v paměti na věky…neměla bych už proč dál přemýšlet…jediné co mě nutí žít…je myšlenka…že možná přeci se naše osudy setkají…že nás náhoda přiměje k shledání…že umělá realita přestane být jen hrou…že ucítím dotyk jeho prstů na své dlani…tváři…nic z toho se nestane…vše zůstane jen v našim myšlenkách…nepřímých vzpomínkách, které se nikdy neuskutečnily…
Autor Psychopatická lentilka, 26.05.2008
Přečteno 431x
Tipy 11
Poslední tipující: JiTuŠaK, Emily Winnacott, lady_esik, Caracol, Skaja, gimikis, Zasněný básník
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

zažívám úplně to samé...každopádně já jsem z Prahy..můžeme si o tom popovídat - napiš mi ICQ

19.07.2008 17:56:00 | 11477

několik set kilometrů.. aspoň máš nějakou "výmluvu".. za to já jsem toho člověka s tím velkým Č vydívala každý den ve škole, bydlím od něj jen 3 kilometry, ale i přesto se mi teď tak neskutečně vzdálil.. víc než dva roky jsme kolem sebe chodili s ústy připravenými všechno si vysvětlit, ale nic se nestalo.. a když jsme teď nyní 'úspěšně' dokončili základní školu.. každý z nás se vydá jiným směrem a vše bude pryč.. ve vzpomíkách mi teď zůstane už jen jeho pohled a pocit, že mu nejsem lhostejná..

08.07.2008 15:27:00 | Emily Winnacott

smutné...

17.06.2008 21:41:00 | Caracol

děkuji moc...už som sa to odnaučila...XD skoro

02.06.2008 15:35:00 | Psychopatická lentilka

Jo, taky znám, ti nejlepší lidé jsou na druhém konci republiky...minimálně... Ale setkání není vždy nemožné...jen...někdy se nevyplácí...někteří lidé se spolu dokáží bavit právě jen takto a jinak by o sebe nezavadili...pak zbývají jen ty sny...krásné sny, co jsou tisíckrát lepší než realita...nebo ne? ...Jinak, hezké a procítěné ...ty tečky, no, dalo se to číst bez problému, člověka nesvazuje větná stavba a napíše přesně co chce, že...ale někdy stojí za to psát celé věty:-)

31.05.2008 21:28:00 | Skaja

sorry za ty tečkyXD...ale já tak prostě píšu...

26.05.2008 21:52:00 | Psychopatická lentilka

něco mi to připomina... mluviš mi z duše... hezke... i s těma tečkama...

26.05.2008 21:05:00 | R.

Krom těch teček se mi to líbí :)

26.05.2008 20:48:00 | Zasněný básník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí